say yes oh yes, my name is willie lee

hej.
det gick inte så bra för mig att supa i lördags. jag var så himla trött ><
men det var trevligt den stunden jag pallade iaf :) sen kom fredrik o hämtade mig och så sov jag där.
det var också trevligt :) sen var jag död hela dagen, fett skönt.
och så åt vi thai, sen åkte vi till anki och sen hem och sov igen.
nu är jag vaken.
fredrik försov sig lite, haha
men det var bra för honom.

har inte sovit så många timmar inatt men jag är ändå rätt pigg. for now.
det här är sista hela dagen som jag jobbar. slutar imorrn. m´m´m!
sen ska jag ha ett par veckors semester. härliga tider.
får se om man kan hitta på nåt trevligt :) har ju inga cash iofs..

i helgen är det power! WOHO!
what to wear? :O

jag ska speeda på lite här nu. vi hörs. hej

2:
:) allt blir så himla mycket lättare.
love it <3
fasteh.. jag tror ju inte på såntdär ja.
fan.
haha

hejhej.
det gick bra on ze work. dagen gick fort.
när jag kom hem har jag hängt lite bara. riita kom hit o fikade. sen ringde fredrik :) ska sova hos honom inatt <3
han ska ju supa. jag ska titta på. haha
det blir nog bra.
men först ska jag på vattengympa hos anki ;D
jag träffar anki oftare än vad jag träffar mina föräldrar typ.
mami när jag kom hem ba: ååh, det känns som att det var så längesen jag såg dig!
så gav hon mig en kram :P
träffade ju henne imorse. och igår kväll.
träffade iofs anki igår kväll också. och hela dan idag. haha

jahapp. ska väl gå o byta om nu. och packa lite.
och se om man får nån mat idag.

what to wear?

hejpa

3:
fem SKULLE
1. skulle du vilja vara längre? --> nä
2. skulle du vilja väga mer? --> HAHA, nej
3. skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? --> haha, ja lite. har jag en förresten? kanske :P
4. skulle du vilja ha sex med en kändis? --> ja <3
5. skulle du vilja dricka dig full nu? --> ja <3

tio KAN
1. kan du röra på öronen? --> ja ^^
2. kan du slicka dig på näsan? --> nej
3. kan du kolla i kors med ögonen? --> ja
4. kan dina föräldrar lita på dig? --> ja
5. kan du låta bli att prata på 4 timmar? --> hm. mja. kanske. fast jag brukar prata med mig själv iofs
6. kan du va på en fest utan att dricka? --> jo, fast jag har inge kul då
7. kan dina vänner lita på dig? --> jadå
8. kan du tänka att pierca dig i naveln? --> nej
9. kan du suga? --> lätt
10. kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? --> ja

femton HAR
1. har du någonsin ljugit för dina föräldrar? --> ja
2. har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? --> ja
3. har du syskon? --> ja
4. har du någonsin haft sex med någon? --> ja
5. har dina föräldrar ljugit för dig? --> det har de säkert
6. har du varit full den här månaden? --> nej. för det är bara den 2a idag
7. har du redan tröttnat på dom här frågorna? --> nejdå
8. har du borstat tänderna den senast timmen? --> nej
9. har du pussat någon som är fyra år äldre? --> ^^ ja.
10. har du haft sex med någon som är fyra år äldre? --> HAHA. :D eh.
11. har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? --> jag håller på. tror jag. kanske. jag vet inte :P
12. har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? --> funderat ja. men inte för att jag skulle vilja
13. har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? --> typ nästan. eller så.. :(
14. har du haft sex med mer än tre personer? --> ja.
15. har du ljugit på någon fråga än då? --> nej. fett ärlig.

tjugo VEM
1. vem är din bäste vän? --> svini :) o lollo :)
2. vem älskar du? --> kenzo
3. vem hade du senast sex med? --> freddie mercury. eh. håhå, AIDS!
4. vem vill du bli full med? --> din mamma. nej, men min pappa. ärligt. ska bli det i helgen
5. vem är den bästa artisten? --> johnny cash & elvis
6. vem pratade du senast i telefon med? --> mormor
7. vem har du en liten crush i? --> din mamma :) nämen fredrik då
8. vem är snyggast i hela världen? --> joaquin <3<3 x 7
9. vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? --> min pappa
10. vem är snällast i världen? --> jag.
11. vem är din bästa kompis? --> men jag sa ju det förut
12. vem vill du prata med? --> din mamma.
13. vem sov du senast med? --> fredrik
14. vem såg du senast full? --> mina väninnor
16. vem vet allt om dig? --> jag
17. vem kysste du senast? --> fred
18. vem kramade du senast? --> mamma. och innan det bettan :D och innan det, tobbe. eller fredrik. a båda
19. vem kan berätta allt för dig? --> alla
20. vem kan du berätta allt för? --> jag vet inte. men lollo o sweed är såna jag kan berätta mycket för iaf.

nu ska jag snart åka! ska packa ihop det sista bara.
har väl glömt sju grejer ><
kul att ha två väskor. haha
men det är bara för att jag inte orkar släpa mina grejer i jobbarväskan. den andra får ligga i bilen.
min bil <3
:D
eh.
fortfarande helt amazed.
ska väl betala den snart. det kommer bli döden ><
hejdå lönen lixx. har aldrig fått en så fet lön och så får jag inte ens leka med den.
men tjena köpa en bil, det är ju fan bra. skärp dig nu hään.
bra.

men vi hörs väl imorgon då.
om jag hinner. men det gör jag nog för jag måste ändå sova hemma för jag ska åka med mami o mormor till nora på onsdag. haha
det blir väl schysst. jag kör. nä, får säkert inte.

men hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback