sick sick sick

sju fester imorrn :(((
så kul att man är sjuk.
ska ju inte jobba imorgon heller. ska väl ligga hemma o gråta. haha
nämen ><
I dunno. får väl spy.
önskar att min baby var hemma <3 men han hatar mig. haha

nämen john ray. haha
åh ><

har ätit sill o potäter nu. bra med en man som gillar sill. det är bra för honom.
min mamma är också glad. vi ska dit o äta ikväll.
grillade häromdan också. fett gott. åt i 3 timmar. mami frågade om jag var med barn. HAHA
jag var ju hungy ffs.
meneh.
mitt hem känns inte ens som mitt hem längre. jag är typ bara där o hälsar på ibland.

jag vill t.o.m leka med sweed imorrn ju!
och så vill jag till helena.
och så vill jag följa med till arboga.
jag ska nog klona mig själv. eller åtminstone säga till på skarpen.

hah. fett skadad av varanerna.
woho!

nu ska jag vila tror jag. skulle behöva bajsa också men jag vågar inte för fredrik är hemma :P
får vänta till kl.17 när vi ska hem till mig då.
hah

men en puss skulle inte sitta helt fel nu.

fan vad snorig jag är då! hoppas jag är frisk imorgon <3 men säkert inte.
förlorar så lite cash på det här. fyfan alltså.
ska iofs jobba hela v.31. och varje tisdag fram till v.33
sen hoppas jag på jobb på särskola i höst :) woho!
måste bli rik så att jag kan flytta :)
jag får säkert inte.
jo, kanske.
mysigt att vara sambo.
: *

nu ska jag gå. hejdå. vi hörs osv. gå hem. hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback