space seed

lyssnar ju på S.P.O.C.K nu <3

meneh.
hejhej!
jag krökade i fredags. hade fett trevligt.
först var jag hemma o åt bbq, sen hem till mattias för att ta en bira och röka lite vattenpipa, sen gick jag
o fredrik hem till helena. där var det fett trevligt.
sen gick vi hem till jessica för jag ville träffa sweed <3 det var med trevligt tror jag. var lite dyngis. hehe
ah well!
somnade vid halv 6 nån gång. det blev en lugn lördag.
igår var vi på tuna park o handlade kläder åt fredo.
haha, FREDO!
eh.
"kul att höra att man ÄR fredo"
eh.

anyhow.
idag var jag och fredo (hahah) och åt lunch hos mormor, det var trevligt :)
fick ju 100 balubas av henne ^^ för jag har namnsdag imorgon. alla måste säga grattis.
:)
sen åkte fredo (jag kan inte sluta) till jobbet och jag åkte hem. har börjat städa på vinden.
men vi har inga flyttkartonger. liksom MMHH.
men jag ska försöka göra klart ändå. fast jag skulle behöva kartonger.
och så måste jag kika om jag kan få några pengar så att jag kan flytta :)
gosigt det kommer bli.
men jag får väl inga.
vem vet hur mycket jag får jobba i höst liksom? hmhm.

ska jobba imorrn iaf. vet inte när jag börjar dock. mitt schema är hos fredrik. ska sova där sen.
jag vet inte riktigt vad jag ska göra. men det är ingen som har sagt nåt så jag utgår från att jag ska göra samma sak som förra veckan. det blir säkert bra.
segt jobb. hatar H&M. det går så fort.
bofors blir nog schysstare. där kommer jag säkert få jobba över dock. haha
är alltid så smidig på tider ><
men där ska jag bara jobba 1½ timme om dan.
O_o
fast tisdagen blir lång. för då ska jag först jobba där, och sen på H&M.
MEN!
på fredag är jag ledig och då åker vi till göteborg och kollar på ze rolling ztonez.
m´m´m!
kommer spy när jag ser mick jagger :D
apropå det så hittade jag papis gamla affisch på vinden, med mick jagger, den ska jag ta med när jag flyttar.
måste köpa ram till den bara.
finns säkert ingen som passar, den är ju lite körd.
ah well.
den är ball iaf :)

say wh00t?

börjar bli hungy. ska väl ta en cigg och sen fortsätta.
puss hej

2:
så ja.
nu har jag städat klart. blev väl inte så städat egentligen men..
har iaf två kartonger att ta med mig när jag flyttar. trodde jag hade mer grejer där men icke.
bara junk.

har sorterat bilder och satt in i album också.
HAHA
så himla roliga ^^
bilder på mig, sweed, soppi o pin när vi var yngre. fan vad kul man hade då.
nu ba döden.
på den tiden hade man inga bekymmer. man hade bara kul.
klädde ut sig o grejer. haha
jag saknar annero-tiden <3
fast jag har det rätt bra nu också. har ju en man :)
det fattas bara pengar.
känns fan som att man var rikare förr. ba hade råd o röka o allting ><
fast iofs, då räckte ett paket cigg i en vecka typ. haha
+ att man kunde köpa små paket! fett ballt.
ja herregud. jag minns det som igår. 38.50:-
19,50:- för små.
nu ba tjena... vad kostar cigg? 46?
jag köper aldrig cigg längre.. :O
ska sluta när jag flyttar hemifrån för jag har inte råd.
måste till arbetsförmedlingen den här veckan och säga att jag behöver pengar.
eh
jag jobbar ju som ett mongo. en vecka där, en vecka här, 7 veckor där.
O_o
inget man kan lita på direkt.

modern talking hela dan. LOVE THEM! <3

men nu ska jag packa och dra mig hem till freddan. jag återkommer säkert därifrån för jag lär ha tråkigt.
kanske kan spela yatzy med mig själv? :D
eller diamanten <3

jag lär få soppatorsk imorrn :((

men det är jag värd.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: sweedy

supa på torsdag? varför just torsdag? q:

2007-07-24 @ 12:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback