the true hollywoodstory

älska E!
haha

hejhej.
känner mig lite piggare idag. har tagit en fet dusch osv. whönt.
fredrik har åkt iväg. förstod inte riktigt vad han skulle göra faktiskt.. haha
hämta vinterdäck iaf. men ofta det tar hela dan? O_o
ah well!
arboga blev inställt iaf så nu får jag leka med honom hela dagen o kvällen o natten <3<3
ska nog supa after all. jag pallar inte.
fast mina pears kommer bli sura då. så jag låtsas väl att jag inte ska supa.
eheh
lilla 14-åringen ><
ska hem till helena en sväng. sen kanske supa med sweed?? har du kvar samma nummer eller? hör av dig.

nu ska jag nog försöka äta nån slags frukost. är fett hungy känner jag.
OCH.
jag känner ju ingen smak. det är fett tattigt :(

:D
nu kommer min lover hem t.o.m! :D
hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback