this thing called love

hallå där.
i torsdags var jag full & galen.
haha, eh..
eh.
ja.
igår var jag lite bakis bara, sen åkte jag o fredo o handlade och så åt vi thai o kollade på film, sen somnade jag.
haha, så rolig tjej ><
idag har jag varit på tuna park med anna, hon & william är här och hälsar på.
william är babysöt <3

köpte iaf 4 par skor.. fett billiga ju. kan alltid vara bra att ha. eh..
och så lite clothes.

skulle ju till soppi idag men de var ruttna och ändrade planerna så nu ska vi till mesta istället ><
sen ska de ut på krogen. jag pallar inte att följa med.
för det första så hatar jag krogen och för det andra så har jag inte råd.
eller jag har väl egentligen men jag pallar nog inte att lägga pengar på nåt som jag inte tycker är kul.
så jag åker väl med fredrik hem kanske, om jag får.
annars kan jag väl gå. haha
tattarkrogen.
men det blir säkert bra. vi får se vad man känner för sen.
jag vill iaf piffa till mig nu :)

oh, sms!
från min baby <3 han är snällast i världen, faktiskt.
jag skulle inte bli förvånad om jag hade den bästa pojkvännen i världen, faktiskt.
haha
jag ba skryter :P
men ja. han är bäst.
och han älskar mig :) och han är min :)
: *

eh.
måste fix it nu! sablar att det ska vara så varmt här uppe. sminket kommer säga hejdå.
fast det kommer det väl göra iaf för jag kan inte sminka mig.
har 7kg finnar också :(
alltid ugly. jag hatar att vara ugly, det är inte ens kul.
ska bli snygg snart, promise.
eh

what to wear?
ska jag ta den nya klänningen eller? HMMZ...
jo, det får nog bli så.
sen ska jag ramla runt i mina nya skor. kommer bli 7m lång. haha
ramlar väl o bryter fötterna ><
men då kan fredrik ta hand om mig på sjukhuset! :D aww
så kan vi.. eh
det var inget.

nu går jag. vi hörs en annan dag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback