walk on the water

hello.
skjutsade fredde (!!) och matte (!!) till tåget imorse. sen kom jag tillbaka hit o städade.
har sju liter kvar iofs. diska 7 liter disk och fixa the floors.
men det blir fint iaf :)
alltid roligare att städa hos nån annan tycker jag.

annars så..
I dunno.
ska väl leka med lollo idag I think. eller när hon har tid. ska ringa henne sen.

HMMZ. man kanske borde äta frupp? men palla ännu mer disk!
jag har inga cigg kvar heller. bara en halv.
snäll min mami var när hon tog mitt paket o lämnade deras med typ 3 i <3 aww.
får väl gå hem.

nämen puss.
jag ska väl fortsätta nu.
hejpa

2:
STEG 1
skostorlek:
38-39
civilstatus: upptagen :) (hallå där fredrik!) : *
höger eller vänsterhänt: höger
kär?: ja :)

STEG 2
skor som du bar idag:
mina vita
dina svagheter: puppys
rädsla: hulken och kärlek faktiskt. haha
målsättning: bli vuxen o så

STEG 3
första tanken då du vaknar:
om jag sover med fredrik så blir jag happy och kramas med honom. annars tänker jag: sova mer
innan du somnar: puss

STEG 4
pepsi eller coca cola:
cola
mcdonalds eller burger king: mc´donalds. jag har inte så mkt erfarenhet av bk.
adidas eller nike: ´visst
lipton ice tea eller nestea: I dunno
choklad eller vanilj: whoklaah

STEG 5
svär du?
ja fan
sjunger du? ja
duschar du varje dag? typ
röker du? ja
gillar du skolan? nej
tror du på dig själv? näe
kommer du överens med dina föräldrar? japp

STEG 6
har du under den senaste månaden:

druckit alkohol?
 ja
rökt? ja
shoppat? ja
ätit en hel skål müsli? nej
ätit sushi? nej
stått på scen? nej
skejtat? nej
bakat? HMM... nej
stulit något? nej

STEG 7
har du någonsin:

däckat eller varit jättefull?
ja
blivit kallad hora? ja. jag är ju brud så.. haha
blivit nerslagen? ja. eller vadå ner? jag har blivit slagen. men inte NERslagen. O_o

STEG 8
i framtiden:

namn på barn?
john-ray, sue ellen, phoenix, appollonia och bög. ^^
hur vill du dö? som bo. snabbt och smärtfritt
vad vill du bli när du blir gammal? pensionär?

STEG 9
antal människor du skulle ge ditt liv för:
8, om jag har räknat rätt. nej 9. jag glömde sweed :P
antal CD-skivor du äger: 7. nej, jag har ingen aning faktiskt
antal piercings: 0
Antal tatueringar: en
hur många gånger har du varit med i tidningen? vet inte
antal saker jag ångrar: haha. jag ångrar allt. kommer ångra det här om 5 minuter också.
men jag har kontroll på min ågren nu.

får väl ta tag i den där disken nu då..

drygt att ha varit med nån i 24. man blir ju körd när den försvinner.
tur att vi börjar jobba snart. haha
men love <3

Kommentarer
Postat av: Bosse Bildoktor

Söt när du är kär! :D :D :D :D

2007-07-12 @ 12:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback