working class hero

hej.
sov hos fred inatt. eller ja. haha
han o hans vän söp lite. jag fick vara chaufför :P men det var väl schysst.
hann sova några timmar iaf.
gjorde ingenting på jobbet. haha
satt på gräset hela dan medan mina ungar var ute o arbetade ^_________^
det var bra för mig.
sen så tog vi farväl o så, och gick o åt, sen tog vi farväl igen.
kommer sakna de små liven.
men jag & bettan har bytt nr så vi ska väl träffas nån dag. det ska bli kul. hon är ju kung.
+ att jag fick blommor och ett kort av tobbe, aww. och en blomma av emma, aww
: *
och så fick jag ett jobb också. HAHA
en man frågade om jag kan hoppa in som vikarie på fritids i höst. jag ba: aja.
tackar ju inte nej till cash.
så nu är jag också inne i särskole-svängen då.
det är bra för mig.
ÅH. fredrik har smittat mig ><
med aids.
nämen.
det är bra för mig.

ska väl försöka orka duscha snart. sen byta om. packa lite. ringa fredrik.
ska väl sova där :)
imorgon åker jag till Nora. det blir väl trevligt.
på torsdag ska jag lämna T3orna och på fredag ska jag till ISS. och sen är det power :D:D:D
+ att sweedy fyller år.
hm. måste ju veta hur det går med hennes present ^^ och när vi ska lämna den osv.

min mami håller på o målar om i köket. stinker ju som ett djur. skönt att jag inte ska vara hemma.

men vi hörs väl.
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback