a night on the town

HAHA!
ja, jag säger då det!
var så lite drunk igår ><
träffade en massa som man kände, skitkul!
sen träffade jag ju en utav mina elever, haha. ba great >< men det var kul faktiskt.
men skämmigt att jag var full, haha
träffade MF också, det var fett kul :D
jorå. dansade med sweedy framför ett coverband också, härliga tider. sen blev jag djurig.
när jag skulle gå hem så fick jag ju inte gå igenom på grusvägen för vakterna.
jag ba: men MMHH! ofta jag vill gå runt hela stan för att komma hem liksom. allt var ändå stängt så jag kunde väl få gå där.
han ba: "då får du ta sällskap av farbror blå" :(( fett dum.
men sen kom det några vikingar, jag ba till en: låtsas att vi är ihop så att jag kan få gå igenom här och gå hem.
han ba: okej.
haha, fett snäll. träffade en hund där, alla vikingar var fett slow så jag hängde med hunden ett tag istället. haha, lilla tönten ><
men sen kom jag hem iaf. och då ringde jimmy och så kom han hit ;P
han var inte så smart, trodde att det var den första juni. skulle ju skjutsa sin papi till arlanda på morgonen den 2a. idag alltså. haha
så han fick åka hem igen :P jag vete fan hur det gick sen, han var ju drunk. ofta man blir nykter på ett par timmar. jag drog en massa teori för han men han ville inte lyssna. han är väl död nu.
haha

härj!
ska fixa mig nu och sen gå till bolaget med lollo. fett drygt. men vad gör man inte för sina vänner?
blir väl lite härj ikväll också kan jag tänka. jag pallar inte ens.
ofta jag kommer vara pigg på måndag liksom. hell!

men ljuvligt väder iaf <3 jag o kenzo ska gå runt lite sen.
det är tradition. fast nu är ju inte ogge med :((
men det kanske funkar med lollo o adrian också.

och jag kommer bränna upp mina sista cash på bolaget, fast jag får ju tillbaks dom..
men ändå! jag tänkte ju köpa brända mandlar. det är också tradition. okej, har gjort det en gång.
jag känner mig inte ens sugen, men jag kanske blir sen. haha
hoppas inte. blir billigare så.

gud vad jag svamlar. fett ont i huvet med.
ska väl gå nu. hejdå

2:
alltså, jag hatar att vakna upp dagen efter. liksom MMH, är så bra på fyllan ><
gör bort mig så lite! haha
sen kommer man alltid ihåg dan efter :( eller ja.. det har ju blivit lite si & så på den fronten också.
jag vete fan. börjar leva farligt nu.
fast igår mådde jag faktiskt illa, jag brukar alltid göra det när jag druckit för mkt, det är bra på ett sätt för då slutar man ju. men nu har jag inte mått illa på svinlänge så jag har kunnat dricka fett mkt och då blir jag helt knäpp.
men jag mådde alltså illa igår, fast det gick över på en sekund. haha
ba wh00t? men allt stängde ändå då ^^
mina bakfyllor har också blivit konstiga. jag kan inte riktigt sätta fingret på det men.. ja.
blir inte lika bakis längre. fast jag blir, och det är också bra.
jag orkar inte bli alkis. nog för att det skulle vara skönt att vara full jämt så man slipper ha bakisångest sen. haha
egentligen borde man inte dricka alls.
don´t do it.
man blir bara galen. och gör saker som man inte gör i normala fall.
.. fast man blir också jävligt glad och pepp och vågar prata med folk :P
vilka pratade jag med igår & vad sa jag?
dagens fråga.

nä, nu ska jag borsta håret och sätta på mig sunbrills, så är jag klar sen. haha
fett skabbig, men man får när man var ute igår. ok?
hejdå

3:
hm.
nu har jag varit på bolaget iaf.
svini tvingar mig att åka in till stan med henne idag. vi ska kolla på raggarpojkar ^^
måste ju göra mig fin då! haha, lycka till ><
what to wear?
förstår inte så mkt nu.
men jag måste iaf göra mat. jag gör nog det nu. så kan jag fixa o sånt sen när sweed kommer :)

tror jag börjar bli bakis. inte bra.
får väl ta en återställare sen. blir krök idag också, haha
jag kommer kugga på måndag ><
hoppas jag är pigg imorrn iaf. måste köra lite. kan ju göra det imorgon kväll.
så får det bli.
det blir säkert bra. det är inga bekymmer. bara lite.

meneh. hehe
eh.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback