and the lewis sway

jag vet inte.

HEJHEEJ!
idag har jag lekt med fredrik hela dagen. mitt ragg från vikingaspelen. haha
det har varit fett kul faktiskt.
vi åkte till ängsholmen o badade :) jag fick köra hans bil t.o.m ^_______^
nu lagar jag mat, sen ska jag till anki o träna lite i poolen och sen ska jag leka med fredrik igen :P
han är fett snäll!
vi köpte lite lunch på konsum. en sallad och en loka köpte jag, och han betalade t.o.m!
jag ba: jaså?
fett snäll. värsta gentleman ^^
och så får jag massa smicker hela tiden. jag är inte van.
stört.
men han är kul att hänga med :)

eheh.
meneh.. makaroner o sojakorv nurå!
tja

2:
hemma igen!
gentlemannafredrik följde mig hem ändå till grinden :) och så fick jag låna en tröja av han. fett snäll.
fett fin tröja med ^^
haha
meneh.. ja.
jag måste sova nu. ska upp tidigt imorrn, ska åka o lämna golfen på lagning.

men alltså. jag hatar att den här stan är så himla liten!
liksom wh00t?!? haha
helt sinnessjukt.
eller det är väl okej egentligen. men det jag hatar är att min mamma känner allt & alla :P

fast jag vet inte.. det är ju inte bara den här stan som är liten. hela sverige är litet.
pliten liksom. haha
helt sjukt.
orättvist med.

MEN!
galen dag.
nu måste jag sova.
tjarå

Kommentarer
Postat av: SWEEDY

HANNA! VAD KUL! :D är han fin? (:

2007-06-11 @ 18:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback