denna dagen, inte ett liv

joo.
morrn, morrn!
idag går det segt. bananen var inge god.

hoppas att den här dagen flyter på fort och utan problem.
vi får se om jag kanske måste sära på några idag. beror på hur de sköter sig.
haha, värsta bossen. love it.
^^

jag har inte ens tid att sitta här.
hejdå

2:
bah!
idag har jag shoppat ^^ hängde med sweedy o ninna :)
köpte den där klänningen, babyfin. fast inte så fin på mig.. men ändå!
och sen ett par skor :) och ett par cp-leggings som sweedy tvingade mig att köpa för att det skulle vara fint med såntdär spets på.
haha

ska väl försöka klä på mig nu. skönt att ha en outfit klar ^^
men sminket o håret kommer gå åt pipsvängen.
det är fan för varmt för sånt. hate it.

ah well!
jag måste speeda på nu. längtar fett mkt efter öl <3
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback