get over it

enough alltså.

jag måste hitta mig en karl med pengar så att jag slipper jobba.
jag behöver sova.
snart kommer jag vara zombie igen :( gör inget annat än sover och äter. no social life.
fast det är ändå överskattat. haha

och förresten så är det typ ingen annan än joaquin som duger.
: *

jag hatar dagar när alla kläder är i tvätten och kylskåpet är helt tomt.
det är fan inte coolt.
jag har ingen matsäck med mig. eller, jag har ju matlåda. men jag behöver macka och frukt.
hm.
kanske kan sno ihop en macka iofs. den blir väl äcklig.
men vi har ingen frukt typ. har inte ens bananer :O :(( fick äta flingor idag. det är inte coolt.
apelsinerna kanske är fräscha. då kan jag ta med mig klyfts.
de ruttnar väl <3

blir det fint väder idag eller? jag hatar att inte veta.

något som inte är coolt är att jag fick min gåva igår. jag ska ju fan på poolparty på fredag! ><
hoppas att det regnar.
nämen ><
den kan gå hem imorgon, ok? ja
skulle vara så lite great.

men hejdå, jag vill hem nu.

2:
nu är jag hemma. fast idag ska jag inte sova.
tänkte dra en repa till tuna park. ska införskaffa mig ett par shorts så att jag får bruna ben när jag jobbar.
och sen kanske en trevlig midsommarklänning o så.. :)

gick bra på jobbet idag med. mina ungar var duktiga :) jag blev stolt då.
hehe

+ att jag visade mamma bilen nyss. hon lät inte alltför negativ faktiskt.
jag ba: "det är ju t.o.m sportsäten i!!" haha
fett töntig. men ändå. jag behöver en bil.
fett härligt att ha en alldeles egen <3 jag måste prata med papi så att vi kan köpa den.
inte för att jag har så mkt pengar men.. jag kan låna av honom sålänge.
jaa ^^
kom hem då.
han måste bränna filmer åt mig också. måste se klart signs idag. jag längtar efter joaquin <3
I want him, I need him, I love him.
min babysnoozegoos.

men nu ska jag tala med min moder. hejdå

3:
får ju ångest när jag kollar på bilar :((
ofta det är kul att vara fattig när man har hittat sin
drömbil
en av drömbilarna iaf :)
men helt perfekt allroundcar liksom ^^
love it <3
men de är tyvärr inte så billiga.
så jag får väl dra till med min honda istället! :D
den är säkert såld redan. eller så är det nåt annat vajsing som gör att jag inte kommer att få den.
jag har inte hittat nån bättre än liksom..
alla är röda. haha

JAG BLIR HELT GAALEN!

tuna park blir senare. för jag vill inte åka whälv.
kanske ska sova en stund innan?
nej fan, jag kan inte hålla på så.
jag kan läsa istället. eller bara vila. men inte somna, ok?
bra. hej

P.S. om nån rik man läser det här så vill jag bara meddela att jag är fett trevlig och fett bra på att sköta ett hem. så ni kan köpa en lincoln åt mig, right? :) D.S

4:
haha
drog ju till linköping och köpte bil ><
fast: :D
jag, papi, tomas och fredrik åkte. jag var tjock trött. men sen kom vi fram iaf. efter sju år.
träffade en blatte, han var rätt skön. haha
sen köpte vi bilen. jag fick t.o.m skriva på papprena :O
kan väl vara bilägare nudå.
till en honda civic ^^ den är fett fet. eller, det är ju lite små skavanker här o där men den är schysst ändå! :D
bra stereo, fett avgasrör, den låter fett feting fett mycket. haha
sportsäten, sportpedaler osv.
en killbil skulle man väl kunna säga.
kill bill. eh
men den är min <3 och jag gillar den. hittills iaf.
servostyrning, chalalalala!
fick en skiva med också. HAHA, ba techno och hiphop ;D men man blev pigg iaf, så det var ju bra.

helt ballt att jag har en egen bil nu, tycker jag :)
den heter AJM.
och den är ljusblå. och fett låg. så nu måste ni vinka åt mig om ni ser mig.
fast jag lär inte se er för jag ser aldrig nåt när jag kör. haha

nu måste jag sova. klockan är tjock mycket.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Bobo

COOLT MED BIL!!!! :D

2007-06-20 @ 11:53:33
Postat av: SWEEDY

HANNA! fan vad coolt! du får skicka bild på den, elelr lägg ut i bloggen!

2007-06-20 @ 16:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback