go away from my window

hejdå.

hej.
så jävla trött :(
+ att jag har en finne som gör jätteont så jag blir ledsen.
haha
men liksom, ärligt. varför?
så himla pain.
jag amputerar mitt ansikte. det är ändå fult. det funkar inte.

och ruttväder ute. kommer vara fett kallt.
får packa ner regnkläder I guess.
ska göra fett med reklam för larssons rör idag. haha
måste komma ihåg att göra en baguette också. o så.

ikväll. är det torsdag förresten? ja.
ikväll ska vi till kjell o anki, för tor-erik o etel kommer dit. de är från kanada :D
eller, inte egentligen. men de bor där.
kul att träffa dom :) jag vet inte hur de är. men de är oldie iaf.
fast det ska bli trevligt iaf.

whönt med fredag imorrn!

men nu måste jag speeda. hejpa

2:
haha, men han heter så bobo! ><
det fanns en som hette rurik-rudolf också. sug på den du!

anyhow. hejhej
det gick bra att jobba. jag är bästis med tobbe nu ^^
så jävla skön. haha
när jag kom hem så gick jag o kenzo för att hämta ut mitt körkort. fett snäll brevbärare som öppnade ^^
han ba: tjena, tjena! kom in vetja! det är så blåsigt ute.
sen fick jag o kenzo gå in till alla brevbärare, haha
kenzo djurade som fan. sen fick jag mitt körkort. HAHA, VAR SÅ SÖT PÅ DET!
fyfan, jag dog.
typ helt sne. haha
ah well.
hoppas att jag aldrig behöver visa det för nån. blir väl ändå av med det snart. kör alltid för fort :( jag vill inte ens, det bara blir så.
och med min tur så kommer snuten komma just när det råkar bli så. :(
får nog ta o låna bmw´n när vi ska ut på roadtrips i sommar, det finns ju farthållare på den iaf.

jaha, nähä. jag är så jävla trött. skulle vara ljuvligt att sova en stund. men jag borde inte..
ska nog läsa lite. måste bli klar med "den siste gudfadern", har inte läst på skitlänge.
jag vill börja med cash ju. och alla dallas-böckerna <3
jag har varit så upptagen att jag inte ens kollat på dallas på typ.. en månad?
tjena!
men jag har ju sett alla avsnitt som finns ute :/
måste kolla om säsong 7 har släppts nånstans.
google it!

ljuvligt med löning imorrn. måste köpa den där klänningen <3<3<3
så himla babyfin. är helt kär i den.
finns säkert inte kvar imorgon bara för det :(
sweedy, skulle vi gå på stan tillsammans imorrn eller? jag slutar halv tre. när slutar du?

SUPA!
eh.
hejdå

3:
HAHA, smart.
säsong 7 släpps i september <3<3 så jag bokade den från discshop. fast det var ett ställe som hade den billigare. så smart! men det skillde inte många tior iaf.
sen hade jag glömt att kolla om det är med svensk text. haha
ah well! tur att jag kan engelska iaf.
ljuvligt att få den. fett spännande att se hur det går ju! :D

men hejdå

4:
fett kul att träffa tor-erik o etel :D
jag vill åka till kanada so bad! men min mami är så himla tråkig. jag tror hon hatar våran släkt. haha
vill inte ens åka till finland lixx.
ofta släkten på hennes sida är rolig. fett tråkig.
jag gillar min finnsläkt <3
speciellt kjell ^^
haha

anyhow. är tjock trött. ska sova nu. work it igen imorrn. inte coolt.
men sen är det iaf helg, ska bli ljuvligt <3
imorgon ska jag dricka öl. med sweedy, för jag känner att jag behöver det.
jag ringer dig imorrn när jag slutat sweed, ok?

godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: BO

Tor-Erik! Hahaha

2007-06-14 @ 06:52:47
Postat av: sweedy

jag vet inte om jag ska gå imorrn, är så himla pissigt trött, får jag inte sova imorgon, så dör jag av lukten av en öl :(

2007-06-14 @ 18:13:49
Postat av: sweed

JA RING! :D

2007-06-14 @ 23:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback