go do my will

sa jesus till john.

hejhej!
hann inte ens blogga imorse :O
men jag har iaf haft en trevlig dag på jobbet :)
har gjort lite paperwork t.o.m, skrivit en massa tabeller över praon osv.
sen så var det fika (konstigt!) då fick vi babygoda mackor, för det var fredag och då brukar man få fika.
sen jobbade vi lite mer. och sen var det rast i sju år, sen gick vi ner på stan och åt, jag, anki, irene och lena.
bamboo city, det var också trevlans! sen gick jag o anki till bruksgatan, för vi ska vara där nästa vecka.
då fick vi glass. haha
kommer bli så smal av det här jobbet! ><
men jag gillar det iaf.
det är jättemysigt nere på bruksgatan. det var t.o.m en tjej som kom ihåg vad jag hette. hon sa "hej hanna"
:D
jag ska bli bästis med alla.
så himla kul att det känns bra. har visserligen bara varit där 3 dar men jag .. can´t wait to learn more!
har lånat 3 böcker också, ska bli fett intressant att läsa.
härliga tider.

ikväll ska jag supa.
haha
crap med, visst? :D såg allt att du hade skrivit.
ring så super vi med vikingarna! 0707332125 ;D

nä, nu måste jag leta upp nåt att wear. lär ju bli fett kallt så det blir lite klurigt.
har inte ens några skor ju!!! HELL!

och nu blev jag jättesugen på att lyssna på god´s gonna cut you down med johnny cash.
vad galet!
får nog gå ner i köket o göra det ^^
ska pussa på kenzo också <3

hej!

2:
yippeayoooo
eh.

jag har ju inga skor ffs!!! :((((
blir galen.
kan väl gå i strumplästen då :´(
vet inte vad jag ska göra med mitt skabbhår heller. det är fett skabb.
hela jag är fett skabb idag.
har ingen jacka heller >< får väl ta min skitiga. jag pallar inte vara sue ellen lixx.
jaha, nu kom det in en geting här också. är visst så liten!
skulle väl dö om man blev stucken av den.
nu stängde jag ut den. fett körd.

meneh iaf. hur fan ska jag göra det här nurå?
måste ju ha ett par skor! mina fina är ju trasiga, palla laga. de kommer säkert gå sönder ändå.
jag vill ha ett par bekväma. ska ju gå lite liksom..
hm.
ett par svarta vanliga skulle jag vilja ha. men ofta jag har :((
hell alltså.
+ att jag måste äta typ nu. för sen ska vi börja dra oss.

ska väl sminka mig lite och försöka fixa burret nu iaf.
hejdå

3:
får väl ha vinterskor då :((
de är inte ens inne. spetsiga med babyklack lixx, så fel som det kan bli.
men jag ska ju ändå vara i torshälla så. haha
i torshälla är ingen fel och ingen rätt, här får man vara på alla sätt.
hah ><

nu kan sweedy få ringa, för jag har tråkigt nu. är väl klar också.
blir inte mycket bättre än såhär.
:( det är inte ens kul att vara ful.
fast jag ska väl vara glad att jag inte är missbildad osv.
typ som vissa på skolan. man borde fan inte klaga så mycket som man gör.
men det gör man ju ändå.

knulla en viking!
nu vill jag dricka öl.
gör väl bort mig som vanligt ><

jag önskar mig två munspel i julklapp, så jag kan lära mig spela orange blossom special, ok?
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback