har du kommit för att hämta mig?

hej döden.
usch, det här är det värsta jag varit med om.
eller nej.. delfinresan var värre. men annars så känns det ungefär likadant.
mår så lite illa ><
jag hoppas att det går över så fort man sätter sig i bilen sen.
jag förstår inte riktigt hur det här ska gå till heller.. meneh. det blir säkert bra.

ska fixa mig nu iaf.
hejdå

2:
jag klarar inte av det här!
:((
alltså döden. värsta döden ever.
haha
känns som att jag ska spy. men det är väl kul..
hoppas jag får köra med patrik eller chrippe på bilskolan iaf. de brukar få mig att känna mig avslappnad.
jag klarar det här.
jag klarar det här.
jag kan köra bil, jag är inte rädd. haha

men döden. hejdå

3:
JAG kommer för att hämta DIG!
eh.
meneh.
tog ju körkort idag. haha
helt sinnessjukt! fyfan vad bra det känns.
förut ba hejdå teoriboken, och nu hejdå skylten.
:D
är fett happy nu.
fett vuxen. ba körkort, jobb.. haha :D
bara karl o ungar kvar nurå! eh..
har ju bara jobb till 3e juli så..
men sinnessjukt! :D

men jag har ingen bensin i golfen så jag kan inte köra nu :( måste vänta tills nån av mina parents kommer hem.
för jag har inga cash. tänker ändå inte tanka själv, jag vågar inte.
haha
måste ju köpa en bil också! :O
oj vad billigt.. :((
men ja. m´m´m

hoppas papi inte jobbar så länge. jag vill ut o köra nu!!!

men först måste jag laga mat. tjock hungrig.
har lite ont i huvet med..
det är väl för att alla spänningar har släppt nu. jag kommer typ inte ihåg nånting. haha
men huvudsaken är att jag klarade det. härligt som fan!

men nu ska jag nog gå för jag är galen.
hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback