he ain´t caught ´em yet

morrn, morrn.
döden att gå upp såhär tidigt när man är ledig :((
jag ska sova sen.
eller jag vet faktiskt inte.
ska väl hänga med freddan. sen med billan :)
jag känner att jag behöver köra bil idag.
mycket alltså.
vet inte ens om jag har nån bil :O
joo, pappa får allt ta forden. annars tar jag den!

nähä, ska väl borsta tänderna och åka då.
tjarå

2:
nu har vi lämnat bilen, och hämtat bilen.
de var fett snabba! :D
det visade sig att det inte var något fel på katten. det var bara några plåtar eller nåt som var cp.
skönt det. billigt blev det också :)
inte för att jag betalade, men ändå..

något som jag däremot har betalat är cash-boken. men pengarna har visst inte nåt fram till den där mannen.
ba MMHH
han ljuger säkert :(
fyfan alltså. jag måste ju ha den. var visst så billig!
:(((

nu ska jag iaf städa. sen kommer freddan o hämtar mig. vi ska typ åka till västerås eller nåt.
haha, fett kul.
bara för att jag sa att jag ville köra bil nånstans :P

men jag blir jättekonfunderad över det här med boken.
jag får prata med papi sen.

hejpa

3:
duktig jag var när jag körde till västerås ^^
vi åkte lite vilse men sen gick det bra!
och så råkade jag gå in på lagerhaus o köpa en massa grejer. men jag är happy ändå.
2 bag in box typ.. omslag liksom. i kartong. med JR & sue ellen, ett sue ellen-glas och en låda med elvis på, och ett kort med johnny cash :)
lagerhaus ftw!
sen köpte jag en top på gina. för det är alltid bra att ha :)
sen bjöd freddan på mat och så åkte vi hem o hängde här en stund.
nu ska jag snart åka o hämta billan. vet inte riktigt vad vi ska göra men det ska bli trevligt!
ska kolla om jag får låna papis bil, får säkert inte. haha
helvete. jag skulle aldrig börjat köra automat ><
men jag älskar det <3
jag kan ju båda liksom, så spela roll om man byter lite emellan sådär? :)

btw så hatar jag den här stan ännu mer idag. haha
allvarligt, helt sjukt.
jag o fredrik är säkert syskon också. haha
ah well!

och så kom jag ju på nyss att jag måste ha matlåda och grejer med mig imorrn.
så smart! haha
får se om vi har nåt hemma, annars måste jag handla lite också.
och macken har säkert stängt så jag lär inte hinna hämta ut mitt körkort.
kom det till macken förresten? jag läste inte så noga. haha
fett smart.
ah well. kan väl hämta det imorrn om inte annat.

tjenis!

4:
tack sweed!
jag såg ju sen att man skulle hämta på posten :)
men hallah.. jag jobbar ju hela tiden O_o
hm. får se om nån öppnar imorgon när jag går dit. hoppas jag får en snäll dam också.
pissigt.

men anyhow.
jag fick låna papis bil. fett whönt.
åkte runt lite med bili o bolo :) sen åkte jag hem, och så ringde lollo så då åkte vi en sväng också för jag ville inte hem. haha
fett kär i bmw´n. den är ljuvlig att köra <3

har fixat matlåda osv.
tror dock inte att vi kommer jobba så mkt imorrn, skönt isf.
allt känns fortfarande helt luddigt. men det blir säkert bra när man väl kommer dit!
ska bli kul :)

nu måste jag sova. tjock trött.

oh, skönt med nya rena sängkläder <3
kommer somna på en sek.

men tjarå!

Kommentarer
Postat av: sweedy

jag var på macken idag, den kommer inte dit :p kommer till postkontoret sm ligger på baksidan avhuset som hammarn ligger i, typ mitt emot bolaget. det är bara en dörr :s där det står POST LASTKAJ på. har öppet mellan 8-10 på morgonen typ. fett cp. men jag fick hämta ut idag ändå, vid 5 :p det var en snäll dam (:

2007-06-12 @ 20:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback