he´s in the jailhouse now

hej.
döden :(
kul när man får ett heltidsjobb.. fyfan, kommer ju dö.
nu kan jag iaf trösta mig med att det bara är 1 vecka och 2 dar kvar.
fast sen får jag väl jobba för ISS och gå upp mitt i natten igen :(
jag måste hitta mig en karl som kan försörja mig! haha
vore så lite great.
nog för att jag gillar att jobba, själva jobbandet och pengarna. men jag klarar inte av att inte få sova.
bra att börja veckan med sömnbrist liksom. kommer köra av vägen på lördag och så kommer jag dö.
TACK DÅ SAMHÄLLET!
eh.

måste klä mig nu.. hejdå

2:
and you will.

hej.
det gick bra on ze work. emma var dock sjukis. får se om hon dyker upp imorgon.
det gick bra att jobba utan henne iaf. de var så duktiga så :)

nu ska jag försöka att inte somna, och vänta på att lollo ska ringa.
mami o papi är i norrköping o hämtar ogge. han ska väl hänga här ett tag. blir trevligt.

och haha, är det jag som alltid lyssnar på 50cent i bilen eller? fett bra ^^
min skiva som jag fick av han vi köpte bilen av. den är ju skön.
fast jag måste bränna egna. är så trött på all jag har just nu.

just a little bit.

PUSS. jag går nu. ska gosa lite med hugo i sängen.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback