I can be blue

:((
nu är den här. zombien.
jag har kommit till det läget att jag knappt funkar längre. jag tänker bara på sömn.
haha
inte så konstigt med tanke på att jag bara hann sova knappt 5 timmar inatt. jag brukar funka vid 10.
men, men.
bara den här dan kvar, och imorrn. och om ungarna sköter sig så slutar vi tidigt imorrn.
jag hoppas att mina ungar sköter sig <3
eller jag hoppas ju att alla gör det. men jag ska se till så att mina gör.
fast det tror jag nog.

idag ska jag inte åka till linköping iaf. måste till tuna park. haha
fast det är schysst med en impulsiv pappa ibland.
min pappa <3<3
är så lite great.

men nu är frukosten snart slut så nu ska jag börja göra mig iordning.
tjarå

2:
idag har dagen gått.. sådär. relativt bra iofs.
har snackat lite allvar med mina elever :P haha
kände mig som värsta satkärringen, men jag tror de gillar mig ändå :)
imorgon slutar vi ett <3 fett ljuvligt.

min papi sa att the village inte funkar :((
jag hatar datorer och skit.
jag litar INTE på teknikens under.
dumt att sänka priserna så man har råd att köpa film & musik på rilli istället.
men han har iaf bränt signs, så jag kanske fortsätter kolla på den idag.
vet inte om det är kyle och gw idag dock. har inte sett på två veckor :((
det är fan inte coolt.

jag är hungrig som ett animal. hade bara babylite mat med mig idag.
ah well. jag pallar inte.

ska till tunis idag. woho!
hoppas att jag hittar allt jag behöver.
billigt.

hejdå

3:
hallå.. det är ju inte ens torsdag idag. hahah
så smart! ><
alltså, jag skojar inte. jag är helt körd i huvet för att jag är så himla trött.
jag blir helt knäpp. helt borta.
ba: O_o
när jag var på toa när jag kom hem, så försökte jag komma ut, jag ba: whatta?
sen kom jag på att det var låst. bara en sån sak!
vet inte ens vad det är för dag och ingenting. jag orkar inte. jag kan bara tänka på sömn.
jag höll på att somna nyss, sen kom jag på att det bara var onsdag och då var jag tvungen att skriva här så att ni inte tror att jag är helt cp.
fast det vet ni ju redan att jag är.

OCH!
när ska den hannan åka? jag frågar mami. kanske hinner sova ett par minuter iaf.

måste... ha... sömn.
hejdå

4:
råkade somna lite innan maten ><
men sen kom vi iväg igen iaf. sju motorstopp. haha
är ju bra på att köra min bil!
men ja, jag ska fixa bild nån dag framöver. promise!
har typ en månad gamla kort i kameran som jag måste lägga in på datorn. dryyhyygt.

jag shoppade idag iaf. inget gult, men massa guld.
;D
några linnen, en typ.. klänning, tröjklänning kanske man kan säga, en väska, ett par skor och ett par leggings.
härliga tider.
hittade inga shorts dock. antingen var de för små eller för stora.
moget att det finns i min strl då :(
jag ligger precis mittemellan. fett cp. måste börja banta ner mig mer igen. har varit fett dålig på sistone :( och jag mår inte så bra. har fett med finnar osv.
men jag kör på måndag. det blir bra.

har lyckats kolla på hela signs också. FETT bra!
dog sju ggr. eller nej, men den var bra.
joaquin var bra <3 och mel <3
gibson. ingen tjej-mel.
joaquin hade inte ens nån tjej i den filmen <3 fett great. han är ihop med mig förstår ni.
: *

nu ska jag sova, kommer bli great.
sen jobba lite imorrn och sen sluta tidigt! :D:D:D
då ska jag hem o hänga med alice :) de kommer ju imorgon, kommer bli trevlans!

puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback