I´ll only let you down

BABE.
eh.

är visst så söt!
haha
fyfan
:((

men godmorgon. drygt att jobba. jag hatar att gå upp tidigt. längtar tills på lördag <3
haha, ba 2 dagar.
men ändå.

och jag har inget att ha på mig ens. hm..
men det borde väl lösa sig, det också.
vet inte riktigt vad vi ska göra idag. jag har glömt. hoppas det blir nåt skojsigt.
eller oh, vi ska ju träffa den där sommarjobbs-mannen idag. det kan bli bra. då kanske vi får veta lite mer.

and it burns, burns, burns...
in my face.
men jag är söt, ok?
kräftor är söta. eh
flottiga kräftor mest.

jag vill köra foooorrrrrden! fast jag vill inte backa ut den :/ jag hatar våran väg, den är för lång.
och så stämmer inte hastighetsmätarn på bilen. alla körde ju om mig igår. haha
jag ba: wh00t?
sen fick man gå lite på känsla. men kul om polisen kommer så råkar jag köra för fort och så tar de mitt körkort :(((
jag får kika på det där..
hejdå

2:
kikade in på tv-tablån för att kolla när reprisen av deppe är, och sen tänkte jag: kanske joaquin är på tv...
och så ba: the village på lördag 21.00!! :D:D:D <3<3<3
haha, fett sjukt.
jag måste se den. har bett papi ladda ner den 7 ggr men han glömmer.
vi är säkert inte hemma på lördag ens. de ska väl supa som djur. moget att supa liksom.
jag skriver en lapp till min papi o säger att han ska ladda ner den ^^
söt joaquin är! <3
baby, baby, baby, baby

men hejdå!

3:
back from ze work!
det var väl en trevlig dag. vi fick glass. haha
har typ inte gjort så mkt.. men dan gick fort ändå så det var whönt.

ikväll ska jag skjutsa folk i forden I think.

men ffs. nu håller kenzo på o djurar därnere, vad händer?
papi kanske kommer?
eller så saknar han mig bara. ska gå ner o kika.
hejpa

4:
det var papi som kom.
och kenzo har ju varit hos tandläkaren nu! fett fina tänder nu! :D de drog ut två också.
haha, söt när han var hos tandläkaren <3 eh..
jag har dock inte luktat på hans andedräkt än så jag vet inte om den har blitt bättre.

jag är tjock hungrig. borde äta nåt så jag är pigg när jag ska köra forden ^__________^
haha, så lite stolt.
först livrädd, sen stolt.
eller, jag är fortfarande rädd faktiskt..
men ändå! jag måste ju träna.

jag vill veta hur jag ska jobba i sommar, så att jag kan börja planera.
annars kommer det bli som vanligt, man vill göra massor och sen är sommaren slut och så har man inte hunnit med nånting.

jag ska iaf åka till astrid lindgrens värld, och till norrköping, tidaholm och göteborg.
och så kanske hälsa på tom också :)
och så vill jag jättebabygärna åka till finland med papi, men det lär väl inte bli av i år heller :/
sommaren är väl slut snart.
hejdå

5:
NU är jag hemma. haha
missade ju mina program på tv ><
men jag fick köra forden hela kvällen så det är lugnt.
jag är fett duktig nu. har vant mig o sådär så nu känns den inte lika stor längre :)
+ :D:D:D:D vet ni?!? :D eh.
jag klarade tunneln ^______________________________________^
på 2a försöket visserligen men ändå.
fyfan mitt hjärta dog. så jävla härligt!
<3
me <3 körkort

imorgon ska jag köra till jobbet. mami o anki var ju på jobbpartaj idag så de kanske inte ska köra imorrn.
mami kanske gör. men inte anki så då får jag köra. kul! :)
sen ska vi till skiftinge o träffa den där mannen, för han hade bokat om.

men nu måste jag sova. upp kl.6 imorrn ><

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback