I´m just pickin´ flowers..

hahahah
djurade så lite med det igår >< fett jobbiga.
meneh.
ja, jag råkade härja igår också. men det var kul tror jag!
älskar att parta med sweed, hon är ju galen. jag har också börjat bli galen ><
men igår var det inga incidenter med poliser eller vakter iaf. tror jag.. minns inte så bra. haha
försökte ju gå genom skogen när vi skulle hem, men sen såg vakterna oss :(( så då fick vi gå runt allting.
var ju med några män. och den ena mannen tog mina sunbrillz hela tiden så jag kom aldrig hem. haha
sen tvingade jag honom att följa mig bara för att han lurat bort oss bort åt helvete när jag ville gå hem.
sen slutade det med att han fick mitt nummer så nu får jag en massa sms.
haha ba O_o
är den här! haha
jag pallar inte.
nu ska jag vara nykter resten av livet. eller näe.
jag har faktiskt haft fett kul den här helgen.

nu har jag precis duschat, är inte så snabb. har legat på soffan hela dan, vet inte ens vad jag har tittat på.
jo den där danska filmen. med mads mikkelsen när han är bög. aww <3
men sen vet jag faktiskt inte.
var väl full. haha
ska ju övningsköra snart >< dör väl.
polisen kommer säkert och stoppar mig också. de gillar ju inte mig. haha
men jag slapp iaf betala 500 spänn i böter i fredags så det är schysst!
haha
så jävla hjärndöd så jag fattar inte.
ah well!
imorgon är det måndag. måndag med ett stort M. eh
usch :((

men borsta tänderna låter härligt.
hej

2:
JAG FÖRSTÅR INTE ENS VAD JAG SÄGER OCH GÖR!
HJÄRNDÖD X7, HAR NOG SUPIT BORT ALLA HJÄRNCELLER.
VILL BARA SLEEP IT FOREVER! ><

herregud.
och alltså? haha
kommer inte ens ihåg :(((

ofta jag kommer vara fit for fight imorrn. jag kan inte ens.
haha
säkerhetskontroll måste jag träna som fan på. har inte gjort på 2 år O_o
parkera kan jag inte heller. haha
ah well! det går säkert bra. hoppas jag inte får göra nåt komplicerat bara, för det orkar jag inte. jag vill bara köra lite och sen så kan jag få mitt körkort så kan jag åka hem ^^
men det visar sig väl.

ska ut o köra rattfull nu. tja

3:
jag var nog inte rattfull. men det gick väl bra.
gjorde 2 taskiga parkeringar iofs. haha
jag är så jävla sämst på att parkera.
men jag hoppas att det går bra imorgon iaf.
jag är redan nervös. lär spy 7ggr imorgon :((

annars så.. har jag tittat på snobbar som jobbar <3 och nu tänkte jag sleep it.

men först:

1. Vad är du sugen på just nu? sova
2. Vad har du gjort i dag? kollat på tv, duschat, övningskört, läst aftonbladet och varit tjock.
3. Vad ska du göra imorgon? dö :(( men typ. kanske få körkort. jag hoppas
4. Största fördomen folk har om dig? I dunno..
5. Beskriv din far med 3 ord: philip banks, rolig, rättvis
6. Vad heter dina syskon? krille & kalle
7. Är du lik dom? nej
8. På vilket ställe betalade du senast inträde? minns icke
9. Vilken bok läser du just nu? den siste gudfadern, av mario puzo
10. Tycker du att åldern har nån betydelse? näe. det är upp till var & en tycker jag. är man kär så är man.
11. Ditt senaste förhållande? heimlänn
12. Vad tänder du på? män med fina kroppar o såah.
13. Vad ska man göra för att du ska bli intresserad? vara rolig och såah..
14. Har du varit hos en psykolog? nej
15. Om ja, varför? ...
16. När bör man läggas in på mentalsjukhus? när man är helt galen!
17. Vad tycker du om? öl, kenzo, forden, joaquin, johnny cash, sova o vänner o familj o såah
18. Vad använder du för uttryck? har dragit till med ett nytt f.r.o.m igår faktiskt. "I´m just pickin´ flowers"
19. Vad har du för färg på naglarna? genomskinligt
20. Ditt hår då? brunt med blonda slings
21. Vad har du i din handväska idag? plånbok, körkortstillstånd, nycklar o sen vet jag inte
22. Vad ser du fram emot? få körkort <3
23. Säger du kåt eller upphetsad? kåt
24. Favorittidning? knasen ;D
25. Vad ska du göra nu? bajsa & sova

natti!


Kommentarer
Postat av: SWEEDY

Lägg ut bilderna i bilddagboken, kvinna! :D

2007-06-03 @ 23:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback