I´m not the one you want, babe

hm.

gomorron, gomorron!
fett sleepy. längtar tills på lördag när man får sova <3
ljuvligt det kommer bli.

och alltså.
jag vet inte ens hur den här dagen kommer bli.
det ser ut att bli ruttväder iaf. och jag har för mig att vi mest skulle kolla kläder osv idag.
hm.
äsch, bäst att ta med matlåda iaf! drygt om vi blir där hela dan och jag inte har mat med mig ><
fast skämmigt om alla vet utom jag att man inte behövde ha med sig..
haha
dagens i-landsproblem.
men sånahär smågrejer kan jag ha fetingångest över. moget beteende lixx.

min nya volymspray luktade ju inte hallon direkt.
oh, hallon. jag måste köpa ny got 2 be 2 sexy-spray. haha
fett snyggt namn på den.
men den är bra. och den luktar hallon.

jaha nähä. borde väl fix it.
eh.
jag har redan fix it. har inget kvar att göra tror jag.
typ bajsa kanske.
packa vatten. och så.

men nu kom solen?!
jaha. mogen.
jag måste leta upp en kepsjävel. kommer bli fett snygg.
kan väl ha ford-keps då >< nää
jag har nog nån annan.
remember! hitta en snygg keps.

hejdå

2:
så lite strulig dag. haha
vi har inte kunnat jobba nånting. men imorrn så!
det har varit trevligt iaf :)
tobbe är fett rolig. <3<3 bra att han är i min grupp. jag gillar min grupp.
det ska bli skojigt det här.

fast nu vet jag inte vad jag ska hitta på.
ska nog ringa lollo o se om hon vill gå ut en sväng med mig.

+ att boken kom idag <3<3<3
pengarna hade kommit fram, det var bara det att han inte hade fått nåt meddelande från banken.
fett bra.
nu är den här iaf. söt den är! eh.
måste börja läsa nån dag. håller ju på med 2 böcker redan. och har typ 6st som ligger o väntar.
nyss hade jag ingen.

men tjena.

3:
HAHA, 5 ja! O_o
mogen.
meneh.
somnade ju istället för att ringa lollo. mogen!
haha
sen så hörde soppi av sig så vi åkte in till stan, hängde med bili o stefan o så.
sen träffade jag sweed o ninna så då hängde jag med dem istället.
hittade en SVINFIN typ klänning. så himla lovely <3 ska köpa den på fredag när jag fått pengar ^^
sen ska jag o sweed supa lite.
det blir hos freddan verkar det som. bra det.
torshälla ftw!

nu har jag kollat på lost t.o.m.
helt kört O_o
men det var ju inge greys så..
har duschat också faktiskt.
och nu ska jag sova.

köpte fett billig hårfärg idag. ska göra slingor nån dag. måste bara leta upp den där babymössan och penselgrejen. sen får nån hjälpa mig.
blir väl grönt :(
ah well!

nä, sleep it nu. har längtat hela dan <3
natti

Kommentarer
Postat av: mallban

haha, inga siffror? 0-5? ^^

2007-06-13 @ 18:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback