I shot my woman down

gomorron.
det är ju inte så svalt på övervåningen. tjena bastun. det luktar t.o.m bastu!
måste ta fram myggfönstret sen.

håller på o äter frupp nu, det går lite segt som vanligt.
har inget att ha på mig heller men det ska nog gå bra.
fick ett par nya byxor av mami häromdan :) ska prova dem idag. de är säkert för små :(

idag ska jag åka till rusta med lollo, jag kommer inte ihåg varför. men jag vill iaf ta en sväng förbi nån skoaffär också, måste fan ha mig ett par nya shoes nu.

är det fredag idag? fan vad härligt :D
inte för att jag kan supa eller nåt.. ska ju köra imorrn :P
 <------- den här lilla

jag tackar inte nej till forden faktiskt. så himla kul.
haha
papi ba: varför tutar alla på dig? det är det aldrig nån som gör när jag kör :(
är väl för att jag är brud. men det var kul.
jag härjade på alla.
mamma blev galen. "tuta inte sådär" "rök inte när du kör" osv.
men jag har kontroll. jag har fett med kontroll.
fast inte på hastigheten eftersom hastighetsmätarn inte funkar. så jag får lita på min känsla.
blir väl av med körkortet inom kort :(

nä, nu ska jag sluta tjata och leta upp lite clothes.
tjarå

2:
härjdag på jobbet ><
golfen har ju gått sönder. katalysatorn. ba yeees! den har låtit som fan hela dan :(
ah well.
jag fick ta bmw´n när jag kom hem. var med lollo o adrian till rusta o willys, och så köpte jag ett par nya skor. de ser typ ut som mina gamla. haha ><
köpte lite kms-produkter också.

bmw´n var fett bra att köra. love it.
men bensinen är slut så nån måste tanka innan jag ska hämta krille på stationen.. :(
blir säkert jag. fyfan
jag vågar inte ens tanka själv. jag kommer göra bort mig sju ggr.
har ändå inget kort med pengar på så... papi kan, jaa ;)
jag får gå ner o kolla hur de vill ha det.
men först! kissa.

och ikväll blire grill. härliga tider.
jag skulle vilja dricka öl men jag ska ju köra imorrn så det kan bara bli ett par.
får se om man drar igång kröket på studenten imorrn. får se hur stämningen är och om kjell kan köra hem.

hej!

3:
aahh.. jag slapp tanka ^^ för papi var tvungen att köpa grillkol o cigg också. great

jag är tjock trött idag märkte jag. så jag ska sova nu.
natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback