It´s the lewis boogie

^^
igår var en varm, men trevlig dag.
Tom tog studenten så vi var där.
jag fick ju köra. hämtade Tom inne i stan, vi härjade på alla studenter. haha
fett kul. jag vill med ta studenten igen <3
sen drack jag öl så då körde jag inge mer.
forden är ändå cp fortfarande. förstår inte vad det är. det är nåt skit med soppan iaf.
och högtalarna är också cp. så vi måste byta slutsteg.
får se om vi gör det idag.

jag har iaf bikini på mig, ifall man råkar hamna hos nån som har pool ;)

men nu ska jag... jag vet inte.
hejdå

2:
tog ett dopp hos kjell o anki efter att vi släppt av krille på stationen o skulle hämta volvon. nu har jag kört den också.
härligt! jag är en hävert nu.

annars så har jag inte gjort så mkt. har kollat på raskens (:D:D <3) och pip-larssons <3
lite illa bara att pip-larssons börjar en kvart innan raskens är slut. hm..
hoppas att det inte är så många avsnitt kvar.
kult med raskens ju.
haha

nu tänkte jag typ sova. imorgon har jag inte så mkt planer. har ingen bil heller. det är illa.
får se om papi är hemma så får vi meka ford. det behövs. om det är sånt här fint väder så får han ta den när han ska jobba så jag kan ta bmw´n tills golfen är fixad.
haha, jag ba bestämmer :P
får nog vara utan bil..
jag vet inte riktigt om jag kommer behöva den när jag ska jobba eller om jag ska åka med anki. jag får prata med henne imorrn.
hoppas det blir ljuvligt väder imorrn, orkar inte träna på gymet. vi kör vattengympa istället :)

MEN!
hejdå bloggen, vi ses imörrn.
: *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback