made a good run but I run to slow

: *

hej.
idag är jag sådär sjukt trött igen :( och jag kan inte ens peppa för att det är helg efter den här dan för imorgon måste jag gå upp ännu tidigare.
döden :/
this better be worth it.
har inte ens förberett mig. gah

igår var jag o freddie kreuger på tuna park. jag råkade shoppa lite. lite panties, en liten kofta och ett par skor <3
fett balla skor. hehe. fast de passar inte riktigt. men ändå.
ska nog ha dem på power. på fredan iaf.
:)
sen var vi hos kjell o anki (ovanligt att jag är där, haha) för anki fyllde år. jag gosade med leija <3 hon smutsade ner mig som fan. aww
mitt gos : *

nu äter jag frupp. freddan sover. fett orättvist.
jag ska väl börja göra mig i ordning och sen sova, haha. så smart! ofta jag ska sova. jag ska åka.
:((
ser inte ens vad det blir för väder idag. ser kallt ut.
blir långbyxor iaf. och aids.

laterz

2:
det blev fint sen :)
den här dagen gick också rätt fort. whönt.
+ att therese från ISS ringde, fast jag kunde inte svara men hon hade pratat in på svararen.
ska väl jobba v.29 och v.31 :)
härligt med semester emellan! :D:D:D
nu kan jag ju planera. för nu vet jag. fett skönt.
fast jag ska väl ändå inte göra nåt. haha

jag har fan inga cash kvar. gav 700 till papi för mina mobilräkningar. och så råkade jag ju shoppa igår.
och resten måste gå till bensin. HAHA, räcker så långt! ><
kommer vara fattig till den 27e.. inte bra.
måste ha till present åt sweed också. men det har jag räknat med :)
fast jag är nog på power när hon fyller.. men det löser sig!

jahapp. man kanske skulle knoppa en stund..? ska ringa lollo först.

vart är min mami och min papi? jag måste köra bmw´n ju.
gah, stress. jag känner mig inte ens redo för att åka imorrn. haha
måste ringa lollo nu och klaga lite.
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback