midsommar

tjohej!
lite smink o en frippa på det här så är man redo igen!
opa!
eh.

fast mitt face är finnigt och solbränt så det går inge bra med smink. och mitt hår är blött och skabbigt så det går inge bra att göra fripp heller.
:(

det känns ju bra att göra slut med nån som man inte är ihop med.
liksom?!? O_o
helt galet. men det blir nog bra nu.
aldrig mer.
jag skiter i´t. det är så jävla komplicerat med såndär kärleksskit. palla hålla på.
man fattar ju aldrig nånting. det blir alltid fel hur man än gör.
haha
ah well!

hejdå

2:
när jag är bakis kan jag dricka så sjukt mycket öl.
men det är lugnt!
har haft en fett rolig kväll iaf :)
och snart kommer väl jimmy hit., haha
lilla n00b ><
men jag gillar´t!
fast alla taxis är ju cp på midsommar så vi får se hur det går.
lelelelele..

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY GET RHYTM!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback