no emotions at all

fett whönt.

hejhej!
fett ont i halsen idag :( men jag orkar inte bry mig. jag ska bada ändå.
men först ska jag hämta farmor kl.12 så ska vi åka nånstans o äta :)
haha, är det jag som alltid hänger med min farmor eller? :P hon är ju skön.
hängde med min mormor igår också. var till Lilla Stugan o fikade, det var fett mysigt.

jag har ju min nya bikini på mig nu! :D fast den är lite konstig.. men den får duga ändå.
måste köpa nån fler känner jag.

meneh. måste raka benen nu. tar väl 3 timmar för de är fett hairy.
sen ska jag gå ut med kenzo och sen åka.

ha en trevlig dag!

2:
men MMHH!!!
ska visst köra forden på lördag :((
min kusin (halvkusin) tar studenten så vi ska åka o fira honom lite, och då ska jag köra forden.
papi tvingar mig.
"det är inget att diskutera" sa han.
aja..
ska kanske provköra den idag. fyfan.
den är visst så liten!
och automatväxlad, jag har aldrig ens kört automat.
han får skylla sig själv om jag krockar.
jag vill inte ha körkort längre. bara om jag får köra golf, för den är rolig. haha
ah well..
jag visste väl att den här dagen skulle komma, men jag trodde inte att det skulle bli så snart..

nu ska jag leta upp nåt att ha på mig, och sen gå ut med kerdiz.
tjarå

3:
fyfan, det är helt sjukt varmt!
men man ska inte klaga. jag kan ju trots allt åka o bada när jag vill ^^
ska skaffa mig en fet solbränna idag hade jag tänkt.
fyfan vad ljuvligt.
vi åker nog o äter på golfen, om det är ok med farmor. kommer inte på nåt bättre ställe, jag int.
oche..
bah, jag har inget att göra. har ju varit ute med kerdiz nu, träffade marie på vägen. jättetrevlig kvinna faktiskt!
såg en död igelkott också, en kråka åt på den :(
the circle of life.
haha
jag o sweed pratade om lejonkungen:
s - den är ju kunglig, den filmen.
h - ja, den är ju lejonkung.

sämsta skämtet ever! haha, men vi skrattade som djur ändå.

nähä, nu tycker jag att tiden kan speeda på lite så jag kan åka.
får väl spela yatzy sålänge ^_____________^
hejdå

4:
jag förstår aldrig nånting.

men iaf. har varit en ljuvlig dag.
jag o farmor åt ute i kvicksund, det var mysigt :)
sen hämtade jag lollo o adrian, så åkte vi till kjell o anki o badade o solade som djur.
jag är fett röd på armarna nu, och i fejset. haha, men det är väl snyggt.
jag ska bli brun som en neger!
och sen när jag kom hem, så körde jag forden! :D:D:D fett coolt!
så himla stor. men det gick bra som fan. jag körde t.o.m in i garaget ^^ kommer väl aldrig våga backa ut. haha
ah well. nu har jag gjort det iaf. ska nog köra den imorrn med ^^

och tjena greys! fyfan för säsongsavslutningar.

måste komma ihåg att kolla på reprisen av deppe. annars kommer jag kola.

men nu ska jag sova. jobba imorrn! ><
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback