puppylove

jag somnade lite igår. men sen åkte jag med lollo o co. och tittade på kattis hundvalpar.
babysmå!
såg ut som råttor, fast de var söta. även fast jag inte gillar småhundar. men alla hundvalpar är ju söta <3
de var inte ens ett dygn gamla. aww
sen åkte jag o lollo till kjell o anki och tittade på deras puppy <3<3<3
en goldenpuppy som heter leiah (?) så himla söt! såg ut som en liten fet isbjörn : *
hon var babygos även fast hon inte fick heta pam, som jag ville. hehe

och idag är det döden. sover typ fortfarande. tog lite sovmorgon. typ en kvart eller så.
hoppas att jag hinner ändå, men det gör jag nog. man är ju inte direkt söt när man ska jobba.
hell.
ska nog sova när jag kommer hem <3

hejdå

2:
leija ska hon stavas :) lekte med henne idag med. så jävla söt. jag har aldrig sett nån sötare! <3<3
måste ta kort på henne nästa gång. innan hon blir för stor. fast hon kommer nog bli jättefin som stor också.
till skillnad från agnes. haha, fett ful golden >< fett tråkig också.
tacka vet jag kenzo. han är skön.

anyhow.
har varit o badat som ni kanske förstod. eftersom jag lekt med leija.
har inte ens hunnit sova idag. ska försöka göra det en stund imorgon om jag får.

och nu med.
godnatt

P.S. så vet jag att alla är falska. D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback