she´s so good, she´s so fine

wooooooah

eh.
hej.
bryter snart ihop.
haha
idag SKA jag sova när jag kommer hem.
sen ska jag äta och sen ska jag sova igen.
typ.

wish att det var söndag <3
men det är för fan bara onsdag. och jag tror att det är torsdag hela tiden och sen blir jag ledsen när jag kommer på att det inte är. haha

får ju lön idag ^^ för de två introduktionsdagarna i maj.
fick typ.. 1300nånting. fett bra :) för två dagar liksom. det är inte helt fel.
ska betala mina mobilräkningar. blir väl typ 6-700. men jag måste bli av med det.
och av nästa lön ska jag betala av så mkt av bilen som möjligt. och av alla andra löner som jag hoppas att jag får så ska jag spara pengar till resan i mars.
haha
kommer ha så mkt att leva på ><
ah well.
hoppas vi åker till puertan igen. och hoppas att george clooney jobbar kvar <3
haha
m´m´m

men nu ska jag göra mig iordning.
tattarväder idag. kommer bli blöt om fötterna. det är döden.
kul om det ska regna lixx :/

hejdå

2:
HAHA, har regnat så lite idag! ><
hej döden.
tur att jag hade regnkläder <3
nu ska jag ta en varm dusch och sen ska jag hem till fredrik och sova lite. haha

dödsdagen på jobbet idag. haha
fyfan alltså.
men, men.
lär inte bli bättre imorrn. det är ju oväder från england på väg hit. ljuvligt.
hoppas att det inte är oväder på lördag. jag pallar inte att köra i regn.
och nästa helg är det power och då måste det vara ljuvligt.
shit, fattar inte att det redan är power. sommarn är snart slut :((
och jag kommer inte göra nånting.
great!

men dusch nu. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback