sooner or later God will cut you down

hej.
:(
haha, börjar ju nästan böla när klockan ringer på morgonen.
men nu peppar jag lite ändå för att vi ska ju sluta ett.
jag gillar ju t.o.m jobbet. eller, inte själva jobbandet men alla eleverna osv.
det är bara att gå upp på morgonen som är döden.
men imorgon ska jag sova <3 ganska länge iaf. vi ska ju till kjell o anki o fira midsommar. det ska bli trevlans :)
+ att de ska skaffa en hundvalp :D:D en liten golden. jag har döpt den till pam. men ingen vill att den ska heta det. men jag kallar den ändå för pam. SÖT!
den kommer på söndag. eller, anki ska hämta den. jag skulle följa med men sen blev jag påmind om att vi ska till mormor. hon fyller 75. åren går!
men kärleken till hemmet består.

nu har jag ätit upp min frupp så nu ska jag väl fix it.
tar egen bil idag med. för vi tänkte att jag kunde hämta krille o dom, men de kommer för tidigt så jag kan ändå inte. men palla ringa o hålla på. jag tar den idag. måste köra så mkt som möjligt så att jag blir van nån gång.

PUSS

2:
eheh.
hände lite med al när jag kom hem. sen somnade jag (ovanligt) och sen drack jag öl. (ovanligt)
drog med hanna o krille hem till deras vän peter. det var trevlans. :)
nu är jag hemma. ska sova ju sju år.
eller nej.. måste nog upp i skaplig tid imorrn o duscha o fix it.
kul med midsommar :)
men jag tänker inte vara bakis. måste dricka mkt vatten.
och gooooza med kenzo. känns som om jag inte umgåtts med honom på skitlänge.
men vi ska iaf kanske bo i götet ett par veckor i höst :)
snoozigt.
ska ju vara nanny ^^

men nu: zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback