that´s how it should be

ännu en blur-weekend. haha
måste lägga ner.
men tja!
mår bra idag, trots omständigheterna. eheh

idag måste jag leka med lollo. det hade vi ju bestämt. så jag måste ringa till jimmy och se när vi kan leka sen.
det blir säkert bra.

jag måste gå mer efter hjärtat o så, istället för förnuftet. för förnuftet är inte alltid bra. för då har hjärtat tråkigt.
en dag hittar jag nog en som passar för både hjärtat och förnuftet.
tills dess så.. får det vara såhär.
:)

haha, vet inte ens vad jag pratar om. eller jo, det gör jag.

men nu ska jag gå o morna till mig lite. är ju fett skabbig.
men jag kan duscha senare.

hejdå

2:
jag blir inte klok på det här.
ah well!

nu har jag duschat iaf. det var whönt.
ska väl ringa jimp igen och sen fix it lite och sen åka I guess.

jag har egentligen inget vettigt att skriva.
hejdå

3:
nu har jag lekt med jimmy :) och skjutsat svini o några till :)
jorå.

blev inge lek med lollo idag. vi var för trötta. haha
men vi pratade i telefon iaf <3 får se om de kikar förbi en sväng imorgon bitti.
jag vill iaf sova.
sleep ftw!
ska göra det nu. vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback