the earth says hello

hello.
idag ska vi åka till Lilla Stugan och fira mormor, hon fyller 75. fast inte idag. men vi firar henne idag.
det blir säkert bra.
:)
känner mig inte så fräsch eller så men vi låtsas att jag är kalasfin.
haha

I´ve got stripes..

tjena

2:
trevligt kalas har det varit.
and that´s all I have to say about that..
nämen jag har inte gjort så mkt faktiskt.
och nu ska jag sova.
tänkte bara säga hej.
har blivit fett sämst på att blogga. mitt liv är väl boring. men det blir nog bra.

nu får jag inte sova förrän på söndag :((
åker ju till tidaholm på lördag. döden.
nej, det blir nog bra!

har fortfarande inte lyckats träffa lollo. haha
fett längesen nu ju! får hoppas att jag inte är för trött imorgon så jag orkar leka :)

jag vet inte ens om anki hämtar mig imorgon. men man kan ju alltid hoppas.
det löser sig.

nu är det dags för bingen! gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback