wanna wipe my little ass?

hahahah
T-BAG!!!
helgens bästa <3
hade tjock kul i lördags tror jag. eheh
ramlade ju iofs när jag o sweedy dansade ute i vilsta.
moget att dansgolvet tog slut en halvmeter innan scenen liksom?! fett ont i benet nu. haha
jag vaknar alltid upp med nån skada när helgen är över.
och det är fett blur.
hm.

igår var jag äcklig hela dagen, sen kom fredrik och såg hur äcklig jag var. han är störd för han tycker fortfarande att jag är söt. det går inte att skrämma bort den där killen alltså.

nu äter jag frupp.
sen måste jag speedfix it och så är det dags att jobba igen.
inte coolt.
är så jävla trött. ska sova när jag kommer hem <3
mami har semester nu. skönt för henne. hon lär ju städa som ett djur.
jag vill med ha semester. jag måste planera min sommar. får göra det snart.
blir kanske tidaholm den 30e iaf.
så pepp ><

men nu måste jag gå. hejdå, hejhej.

2:
sov ju när jag kom hem <3
sen kom kjell o anki, sen lagade jag matlåda. den kommer bli gross men iaf.
och sen började jag kolla på signs, tjock bra! jag är efterbliven så jag har inte sett den förut.
är så himla kär i joaquin, söt han var i den <3
men sen så disconnectade d-linken hela tiden så jag blev tjurig och gick upp till papi. han satt o kollade på bilar till mig ^____________^ vi har hittat en som är ganska häftig. men min mami vill inte att han köper till mig.
fett dum.
hon säger att jag kan köra golf, bara för att krille inte klarade idag. men det är ju hans bil.
och jag gillar inte den.
eller ibland så är den rolig att köra. men jag sitter dåligt i den. och så finns det ingen servo ><
ah well.. jag får bearbeta henne lite.

jag o lollo åker iaf till tidaholm den 30e. bokade idag.
drygt att man måste gå upp tidigt. ffs.
bara en dag att sova då.
jag hatar att jobba.
eller, jag tycker det är kul. jag tycker om ungarna :) men jag tycker om att sova också.
så det ska jag göra nu.
kanske hugo joinar. han kom precis ut ur garderoben. haha, BÖG!
eh..

nähä, nu gick han in på vinden. mogen katt!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback