99 years in the folsom pen

jag pallade inte.
men tjena!
har varit hos farmor nu. och pojkarna har just åkt hem.

vann ju dallas-pusslet på tradera nyss. ljuvligt!
haha, det var ju lollo som hade budat på det också. därför hon frågade vad jag tänkte ge för det.
jag tror jag hade lagt 50 som maxbud så jag fick betala 49 nu för att hon hade försökt att buda :P mogen. haha
men söt.
fick ju sms av henne idag <3

jag ska nog ta och gå upp o kika till molly nu.
så kan man ta kväll sen. det blir whönt.

tjarå

2:
men MMHH, pusslet blev visst så billigt! haha, döden ><
kul att jag har fått lön och så också... fan.
ah well!
det löser sig.
eheh..

jag o papi kollade på walk the line nyss. eller ja, vi försökte iaf.
men den där trådlösa skiten dog så vi pallade inte. för då var man tvungen att spola i 7 år.
jag hatar nymodigheter.
dumt att det blir billigt att köpa filmer o sånt istället?
:/
nädå, då måste man ladda ner. har man tur så hittar man nån version som funkar, sen måste man köpa en jävla låda så att man slipper bränna ner skiten på skivor o kan istället kolla direkt på teven.
OM det nu vill funka. vilket det inte ville idag.
piss.
jag säger då det..
dagens i-landsproblem. haha, herregud. förlåt

meneh.. ska väl sova nu då.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback