always be a good boy, don´t ever play with guns

but.......
I SHOT A MAN IN RENO, JUST TO WATCH HIM DIE!
eh.

gomorron då.
sov ju till 11 <3
och det är ruttväder så jag vill inte ens göra nånting idag. kan väl sova eller nåt.

är ju helt alone hemma idag. och inatt. :O
alice fyller ju 4 idag så mami o papi har åkt till göteborg. själv måste jag ju jobba imorgon ><
btw crapz! jag jobbar på ISS, städar på sjukhuset litegrann..

jag fick en sån lust att åka på loppis på lördag. men FFS! mami jobbar ju.
körd!
ofta papi vill gå på loppis med mig :((  vi får väl köra runt bara då..
har fått låna kjell o ankis bil, måste köra som ett djur i helgen så att det går bra på måndag.
jag kom på att jag har glömt att lära mig fickparkera. det kan ju vara bra att kunna. eheh
papi får lära mig.
fast jag kanske kommer ihåg hur man gör.. gjorde ju det trots allt en gång för snart 2 år sen.
><

jag är fortfarande helt körd i huvet. vet inte vad jag gör.
så jag går nu. ja, jag går nu. för jag är starkare än duuu
eh.
HEJDÅ

2:
borde inte få vara medlem på tradera ><
eller jo. för jag hittade ju the man in black på svenska! :D:D:D:D:D <3
sanningen om mitt liv, hette den. haha, bra översättning lixx.
jag måste ha den.
sen budade jag på några dallasgrejer också. typ ett pussel o nån bok ;D
finns ju 70 grejer som den där säljaren säljer. hon borde sälja till mig direkt tycker jag.
hata auktioner :(

meneh. har ätit nu iaf.
ska nog läsa lite tror jag. eller gå ut med kenzo först. verkar ju vara uppehåll just nu..
får väl ringa lollo o kolla om hon ska med.

haha, så jävla kul btw. när johnny berättar om att han fick betala böter och sitta i fängelse för att han hade plockat blommor. skrattar alltid som ett djur när jag hör ;D
ah well..

jag kilar väl nu.
hejdå

3.
jag läste, och sen gick vi ut.
tog en cigg hos lollzan och träffade helena en sväng. nu är vi hemma igen. kenzo har precis ätit och jag ska väl också börja laga mat snart.. känner mig dock inte så hungrig än. så jag väntar på det.

jaha ja. så var den här dagen också slut snart.

jobb imorrn igen. sen helg. m´m´m!

inte för att jag ska göra nåt men.. skönt att vara ledig.

wäwä.. nähä. om man skulle ta och.. jag vet faktiskt inte.
orkar inte göra något.
man är ju pigg :(

snart är det juni. helt galet. sen rätt som det är så är det jul.
alltså jul. inte juli. fast det är det också snart. men sommaren är kort. och allt går så himla fort så det kommer snart vara jul igen och så börjar allt om.
><
ofta man ens hinner med.
20 bast, jag bara känner hur den biologiska klockan börjar ticka. haha, nämen typ ><
måste bli vuxen.
ska iaf skaffa vuxenpoäng iochmed körkort till sommarn. härliga tider.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback