BOOOOOOOORN!

eh.
hejhej
hade en fett bra födelsedag igår ^^ bra grejer fick jag också.
massa pengar osv. måste ju shoppa nu :D

meneh. är väl lite seg idag. lallar runt i morgonrocken här.
men jag ska väl ta på mig nåt annat nu tänkte jag.
har legat o kollat på en dvd jag fick av kjell o anki igår, med cash & elvis.
ljuvligt ^^

gud lyssnade på mina böner och gav oss fett fint väder igår ju.
:D
helt perfekt. ska börja lyssna mer på den där killen tror jag.

måste ju lägga in bilderna från igår. hahah
härj.
lollo var ju galen.
hon nöp mig i hakan, har fett ont där nu. haha, så snäll ><

jaha. nu är det sommar alltså. fordsäsongen har startat.

har fett ont i arslet efter att ha setat på caben igår. haha

men det var det värt!


hejpa

2:
papi sa ju att vi nog skulle åka till finland i sommar. HOPPAS!
äntligen! längtar dit så lite!
hoppas jag får vara ledig bara.

jag har fan fetingångest över jobbet imorgon. jag kommer inte hitta, kommer göra 70 fel.
alltså, det är typ 700 utrymmen som ska städas, på 70 olika ställen med sju olika koder och nycklar och fan och hans moster. ofta jag kommer komma ihåg allt :(
jag vet inte ens vart jag ska parkera. haha
och när jag ska gå upp. ffs
ska åka halv 6.. hm. TJENA HALV SEX?!? herregud
när måste jag gå upp då? halv fem.. nä, det blir fan stressigt. jag är ju fett seg med frukost o sånt.
och det är nog bra om man varit uppe en stund innan man ska åka. somnar väl på vägen annars. haha
kan väl gå upp kvart över 4 då.
MMHH

ska kanske shop it lite imorrn ^^

hejpa

3:
usch & fy.
jag hoppas verkligen att det går bra imorgon. virrar väl bort mig. kommer glömma 70 saker och så kommer jag få sparken :((
ofta man låter en helt ny jobba helt ensam efter 4 timmars introduktion.
de får väl skylla sig själva då.
:((

meneh.
idag har jag gråtit till saltkråkan, gjort ett kollage av mina dallasbilder (måste köpa kludd!! vart köper man kludd?)
och tittat på pip-larssons <3

nu ska jag gå o lägga mig. haha
klockan är inte ens nio ><

ska leka med bobo o soppi imorgon efter jobbet ^^ och nån ellén.
skämmigt. men hon är säkert snäll :)

ah well. godnatt på er då!


Kommentarer
Postat av: Emma

Slapp jag är, noll koll. Men grattis i efterskott ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback