come closer

dagens låt:
måns zelmerlöf(?) - cara mia

HAHA
en redig blandning på de här låtarna man vaknar med.

meneh. bra att bloggen inte funkade igår kväll ><
jag ba: say wh00t?
zofia ringde ju om jobbet på ISS, ska få komma o testa att städa lite på sjukhuset på fredag nästa vecka
och veckan efter. woho!
pengar rullar in som dom ska.
eh
hoppas att jag gillar det.

jag har ju börjat kolla på en ny serie också. det behövs ju verkligen. haha
kyle xy, fett bra.
och så har ghost whisperer börjat igen <3 hejdå medium! :D

ikväll blir det grillning här. mami glömde ju att prata med lollo så det får väl jag göra idag. haha

men nu ska jag speeda på, ska gå till bussen om en timme.
hm. undrar vem jag får köra med idag? :S
pliiiz, inte nån brud.. :((

COME CLOSER, CARA CARA MIA!
eh.

undrar vad jag ska laga för mat idag? hum..
kommer ju hem rätt sent idag. får ta nåt speedy.
en quornfärssås kanske? kan blir trevlans.
färska champinjoner <3
det går ju fort också. men jag är inte sugen på pasta ffs.
äh, jag får väl försöka bli det under dagen. haha
nästa vecka bjuder jag på kinagryta!
haha, ba kocken.
cock.

tjarå

2:
jaha, kan väl vara klar då.
what to do?
jag kan ju berätta att jag drömde om joaquin inatt <3 SÖT HAN VAR!
vi var på nån fest, och sen skulle vi typ sova ihop. han gillade mig faktiskt :O
och så var det en cpblondinbrudjävel som var helt på joaquin hela tiden, haha, fett jobbig.
hon höll typ på att sy en bh, den var fett stor, fast hon hade fett små bröst så jag fattade inte riktigt.
men hon visade iaf den där bh´n för joaquin hela tiden, som om han skulle bli tänd av det.
O_o fett körd brud. haha
men han var min iaf <3 så hon kan ju gå hem.
sen drömde jag nåt ballt om jag och två killar, vi var på nåt uppdrag, först var vi 3, men det visade sig att
en av männen var en förrädare, han var egentligen med fienderna så det blev värsta kaoset.
jag vet inte ens vad vi skulle göra. men jag kommer ihåg att vi typ var i nån hamn, så slogs vi i vattnet o grejer.
med järnstolpar. haha, inte järnrör, utan stolpar, fast avsågade liksom.
aja..
O_o

image30

så himla babysöt, jag spyr varje gång jag ser den här bilden. så jag måste ha den här så jag kan titta jämt <3

det är ju schysst med bloggar! alla borde blogga. eh
hittade ju
henrik schyfferts blogg igår. det var kul :) ligger bland favoriterna nu. en annan som ni borde hålla koll
på är magnus betnér. han har mycket bra att säga.
till skillnad från mig. haha

går bussen tio över eller? kanske borde kolla.
får väl googla runt så länge.. kunde ju ha sovit typ en halvtimme till. fast det hade jag kanske inte kunnat.
vaknade fett utvilad, innan klockan t.o.m
till skillnad från vissa andra... haha
kenzo alltså. men han hade ju varit uppe en gång redan och ätit frukost o sådär. sen går han o lägger sig hos mig
sen när jag går upp så går han ner med mig, går ut en sväng, får en bit banan och så lägger han sig igen.
typ tills det är dags att gå ut.
fett soft liv. jag ska med bli hund <3

men jag måste börja skriva nåt vettigt! alla skriver vettiga saker i sina bloggar.
jag ska försöka.
men jag är inte så intressant. jag kom på det igår. iaf för män, då är jag inte intressant.
visst, man duger i krig, men det är aldrig nån som vill veta något om mig osv. ingen som är intresserad.
så jag är nog inte så intressant. egentligen, vad har man för liv?
haha
men jag vet inte, jag kom bara underfund med det igår. av alla killar som jag träffat så är det aldrig nån som
varit intresserad av att veta vad jag tycker, hur jag mår och allt yadayada.
hål som hål. haha
eller jo, vänta. en.
:)

aahh, badabing badaba!
jag kan inte ens skriva nåt, för det låter som att jag tycker synd om mig själv. haha
det gör jag inte, för det finns inget att tycka synd om. jag är glad ju.
men jag bara undrade.
vilket leder till en annan sak som jag ofta funderat på. hur kommer det sig att killar kan knulla vadsomhelt, närsomhelst, hursomhelst? de behöver inte ens ha några känslor, de behöver inte ens tycka om tjejen.
liksom wh00t?? är det så jävla skönt för dom att de tar vadsomhelst?
tjejer måste ha hjärnan med, det måste finnas något där. nån sorts attraktion.
men det är väl det som är skillnaden, tjejer tänker med hjärnan, killar med kuken ;)
näärå
jag gillar killar mer än tjejer. killar är mer softa och behöver inte bry sig om så mkt.
vi tjejer borde få vara med så.

nu går det för långt. trasslar in mig i tankar. haha
man lär aldrig komma fram till nåt vettigt ändå. killar & tjejer överlag, är olika. så är det bara.
därmed inte sagt att vi inte ska ha lika lön :P
(kan börja låta lite för kvinnofientlig ibland)

tjenis!

3:
haha, ba mogen.

meneh.
fick ju köra med en brud idag :O
men hon var snäll :) det gick rätt bra. typ.
haha
fyfan.
alltid jag, speedy. fattar aldrig nånting.
ah well. det blir säkert bra.
måste öva på det jag har lärt mig nu bara.

jag har ätit mat också. ba vegan. quornfärssås fick det bli. sju liter över.
men man vet ju aldrig när man får mat nästa gång så det är ju bra att ha.

when I was a little bitty baby..

nu är det snart dags för dallas. :D
dagens höjdpunkt <3

jag har fortfarande inget vettigt att skriva.
idag såg jag en japan i nazi-outfit. det var lite komiskt.
;D
jag är rädd för japaner.

hejdå

4:
hej chocktillståndet! fyfan alltså.
dallas <3
först sa pam till bobby att hon ville skiljas, då började jag gråta lite. haha (tönt!)
sen så fick man reda på att det var walt driscoll som körde på sue ellen & mickey, för han trodde att det
var JR som satt i bilen och han skulle döda honom. sen tog han självmord när han såg att mickey låg i koma.
ray blev galen, för han tyckte att det var JR´s fel så han kom till south fork och sa:
now I´M gonna kill you!
och så började de slåss som djur, JR kastade nån ljusgrej mot honom så allt började brinna
och på övervåningen låg john ross & sue ellen och sov.
och nu så brinner det överallt! ray ligger avtuppad och JR är på övervåningen för att försöka rädda sin son & fru.
fyfan, DRAMA!
tänk om south fork brinner ner? :(( mitt hem ju!
alltså omg.
och man måste vänta ända tills på måndag innan man får se hur det går!

men iaf.
tillbaka till verkligheten.
soppi ville att jag skulle haka på till elena, så jag ska väl göra det. haha
vet inte om det blir någe grill, mami kom precis hem så jag ska kolla planen med henne.

måste ju duscha också. är fett skabbig i håret.
och jag har inte ens nåt att ha på mig. liksom wh00t?
men man kan kanske vara lite skabb, vad vet jag?

allt jag vet är att jag måste försöka få chocken att lägga sig.
andas.
ta det lugnt.
så, nu går jag ner. back to reality.
: *
(jag skäms lite över att säga det, men jag tyckte faktiskt om JR idag)

hejdå

5:
HEJHEEEJ!!!
vrickade ju foten idag, hahah
ba n00b
var väl full. jag vet faktiskt inte vad som hände. hoppas jag nte har ont imorgon.
okej, jag kan inte stava ska väl sgå nu.
hejådå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback