congratulaions

:D
fick ett sms av bo vid 00 inatt, hon sa grattis :P
sen somnade jag, och så ringde bili vid typ halv två och sa grattis. haha, fett söt var hon : *
men sen tog det sju år innan jag somnade.
vaknade kl.6, ba ffs. sen somnade jag om igen. vaknade kvart över sju, fast jag trodde klockan var kvart över åtta.
men då orkade jag inte sova mer så jag gick o kissade.
sen kom kenzo, o mami o papi o sjöng ;D
fick två paket.
på det första stod det:
"nu kan du inte sitta vid tv:n och glo, nu får du jobba och gno.
kan du ej hitta en hobby, får du väl titta på bobby.
Pam, Lucy och Sue Ellen, nu kan du titta hela kvällen."

såg ju ut såhär när jag öppnade, :D:D:D:D
säsong 1&2 av dallas. yees
sen var det ett större paket, mami ba: det här är bara på skoj. man måste ju få ett paket som bara är på skoj också.
jag ba: aja..
sen öppnade jag, och då var det resten av serien :D:D:D:D:D:D:D
så nu har jag säsong 1-6 av dallas på dvd. woho!
blev så himla happy <3
ljuvligt.

meneh.
jag vet inte vad jag ska ha på mig idag. men det blir väl nåt tattigt.
ska väl duscha först anyway. raka benen kanske.

roligt det ska bli idag! längtar tills kjell kommer <3
haha

ska bara hoppas på att vädret spricker upp. är ju mulet som ett åsnearsle just nu :((

hej

2:
tack crapz ^^ kom o drick vin idag!

ska ju åka till bolaget snart :O
ska köpa ut lite vin åt min mami. haha
och en eller två öl åt mig själv, bara för att.
har ju redan öl hemma.

jorå. ska väl smink it nu.
jag blir trött på mig själv, jag har alltid samma outfit. men ofta jag har några kläder lixx?!?
ska köpa massa när jag får lön <3
vet ju inte ens vad jag får i lön. haha
jag är glad bara jag får nåt liksom.

nähä. nu ska jag väl fixa iordning mig lite mer. sen kommer lollo o då ska vi åka.
hejpa

Kommentarer
Postat av: Crapstone.

Grattis. :D :* Jag hör väl av mig när jag behöver vin. ;D Hoppas du får en fin födelsedag. (:

2007-05-12 @ 09:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback