dirty old egg-suckin´ dog

nu har jag tagit farväl av lollo o adrian :((
PARTEY!
nej, jag skoja.
meneh..
jag vill inte bo helt alone. haha
jag vet inte vad jag ska göra.
kom o drick vin med mig..? anyone?

btw crap, haha, lätt att vi drar till hammarn >< finsk karaoke ftw!
eh..

nu håller jag på o lagar lite mat. tjock hungrig.
sen ska jag tvätta osv.
går väl upp till molly senare. vet inte om jag ska bostätta mig där idag eller inte. vi får se.

kom egentligen bara upp för att hämta en skiva.
måste kolla spisen ju.
tjenis!

2:
ätit, diskat och sattit på en tvätt har jag gjort.
och ja, jag är från eskilstuna så jag säger sattit. haha
suttit? satt?
satt på en tvätt.
nej, nu blir jag förvirrad.
"satti" säger man ju liksom.
ANYHOW!

jag är så himla bored. jag vet inte alls vad jag ska hitta på..
det finns ju mycket man skulle kunna göra, men ingenting som känns särskillt pepp.
jaja.. jag kommer väl på nåt.
jag skulle ju göra en såndär snygglista kom jag på! men jag har nästan bara joaquin på hjärnan så det är svårt att komma på. men ni kan få ett par iaf:
 christian bale

äh, ni får bara honom för ni har redan sett joaquin & wentwhort miller osv.
jag har fortfarande inte hittat den gemensamme nämnaren dock.
eller hm. alla 3 är vältränade iofs. så det vill väl ha. jo, det vill jag, för det är hett.
allmänt manliga bara.
brudar har jag däremot inte hittat nån gemensam nämnare alls på.
först trodde jag att jag gillade bruna ögon, men det gör jag inte. eller jag gör, men det spelar ingen roll om de är bruna, bara de är fina. så fina ögon då. och fint hår <3
jag är lite kär i anna sahléne, hon är fett söt!

men hejdå


3:
hahah, bra att jag blev svartsjuk när en brud skrev till mig på helgon
"yaay, cash & joaquin"
så har hon en bild på joaquin i sitt galleri. körd
gå hem. dom är mina!
eh
haha
usch, vad hemskt det var. ska aldrig mer vara svartsjuk. man mår illa då ju :(
jag hatar mig själv. måste skaffa mig ett liv.

och ofta det blev fint väder idag då?!?!
cp-vädret, ska alltid ljuga.

jag går hem! hejdå

4:
jag hatar att alla har en boyfriend utom jag. blir så lite lonely! haha
alla ba hänger med sina karlar hela tiden ><
jag ska också skaffa mig en, så jag har nåt att göra.
I´m bored stiff over here.

jag har inte ens orkat kolla på dallas idag. för den skivan som var i dvdn hade jag sett alla avsnitt på, och jag orkade inte gå upp på mitt rum o hämta ><

jag ska väl gå upp o titta till molly snart iaf. men jag orkar inte hänga där så länge. what to do liksom?

jag lovar att döden är roligare än mitt liv. haha
hejdå

5:
men piss.
eh.
jag har iaf hängt med molly nu. sen gick jag hem o hängde tvätt + kollade på deppe o christine.
nu pratar jag med tom på msn, det händer alltför sällan numera.

ska väl krypa till sängs snart. ska upp till mollan igen imorgon "bitti"
måste köpa torrfoder också. remember!

moget förresten av canal+ att börja visa walk the line. varför kan inte tv1000?
nog för att jag har den men ändå.. kan vara trevligt att se den på tv varje dag ;D
mina parents har inte ens sett den än. de är så sega.
alltid när jag vill kolla så är det nåt jävla csi eller sing-a-long o skit.
fast en sak som är bra, det är att doobidoo har börjat igen :D:D <3
fast jag super alltid på fredagar så jag kommer aldrig se det. måste se repriserna.

men nu: sleep it.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback