feeling unknown and I´m all alone

hallå där.
tjock trött idag.
><
döden.
men det är väl schysst.

har iaf varit ganska speedy. klädd & allt. ska bara smink it osv..

just nu så känns det ganska pain in my foot. varför?
får väl linda den idag också. bra stöd.
haha, älska ikea-tanten! <3

längtar efter dallas idag. fyfan, så lite spännande!!
men först ska jag ju köra bil. hoppas det går great. jag lär aldrig få nåt körkort.
men jag borde. för jag är ju inte SÅÅÅÅ dålig. right?
:S
lite kanske.
blir det stadskörning idag eller? kanske. vi får se.

btw så har vi fixat chaufför till på lördag. och det är ju great.
kjell ska köra. och anki hakar på. och min mami!! :O
hon somnar väl. haha
kommer klaga över att det är kallt och att hon är trött och så måste vi åka hem :/
nää. jag ska inte ta ut nåt i förskott. det blir säkert bra det där.
ska be om fint väder bara.

blir det nå sol idag eller? jag vill ha mina brillz ju.
måste ha nåt att gömma mig bakom.

men nu får jag huvudvärk. måste gå o tvätta ansiktet.
tjarå

2:
dagens låt är förresten samma igår.
var på gång lite med tom jones, men johnny cash tog överhanden.

nu är jag klar. ska väl gå till bussen om ett tag.
men först:
luciano pavarotti - vincero
fast jag tror faktiskt att de är de 3 tenorerna. men vad vet jag? jag är ju cp.

måste ändå ladda ner en ny.


ffs.

går väl o bajsar då. hejdå

3:
hello.
det gick okej att köra. haha, lite n00b bara.
fick ju köra med sara idag också, för chrippe var död eller nåt. jag vet inte. hah
blev stadskörning, lite påfrestande för foten. men vi kan låtsas att jag är söt när jag går. haha
m0ngo ^^
har nyss ätit, ska vila en stund och sen gå ut med kerdiz. sen dallas <3<3<3<3 x7
sen blire inte mkt mer än att laga mat igen. ska träna rätt tidigt så det blir tidig mat idag.

sen ska jag försöka komma ihåg att kolla på sverige dansar & ler.
ni måste se magnus klipp om stureplan. HAHA!
finns i
schyfferts blogg också. passa på.
eh.

pratar ju med ogge på msn nu ^^
han tror att jag vill ha en johnny cash-mugg när jag fyller. det är klart jag vill, sa jag :P
spännande att fylla år! :D:D

nåt som inte är lika spännande är att jag antagligen inte kan följa med till gbg nästa vecka
när alice fyller. ska ju work it :(
jag har inte ens köpt nåt än. har ju inga cash just nu. får försöka se om jag kan hitta nåt nästa vecka.
lele

men nähä. om man skulle ta o ta sig i kragen.
hej

4:
NU HAR DOM GJORT DET IGEN!
jävla tv4guld har bytt tid på dallas igen. HATE THEM!
nu börjar det inte förrän 16.00, det blir helt cp ju.
jag ska ju dra igång värsta kycklinggrytan. ofta jag hinner klart till sex liksom.
MMHH
ofta man håller på såhär. de har bytt tid fram & tillbaka 70 ggr nu, utan förvarning.
helt onödigt också.
dumt att flytta på dynastin istället, det är ändå dåligt.

fyfan.
men om jag steker kycklingen nu?
äh, jag vet inte!
piss.
17.. tar ett år. nä, jag hinner fan inte.
jag får laga maten nu.
eller grytan iaf. så kan man dra igång riset sen. eller?
ja, det får bli så.
tack tv4guld för att ni förstör hela min planering!
:((

+ att hugo är cp.
hejdå

5:
alltså?!?!???
jag fixade grytan och sen satte jag mig för att kolla på dallas.
"åh, ny vinjett" tänkte jag. sen ba kom jock upp där. jag ba: wh00t?? han är ju död liksom!
då var det visst första avsnittet. haha
det kan väl börja om från början då! O_o
jag fattar ingenting.
slutade ju fett spännande i fredags, med fire och allt. och det är 700 avsnitt kvar.
nämen.. typ 300 kanske.
men det kan väl börja om från början...
har iofs inte sett första säsongen. vet inte vart det var jag började kolla.
men liksom. de kan ju inte bryta bara sådär, och sen börja om??
jag måste verligen tjacka dvdboxarna.
iofs har de bara släppt fram till säsong 6. eller 7? 6 tror jag. det är där jag är nu. eller var i fredags iaf.
haha
ffs!
fattar nada.
hoppas att de bara hade gjort fel.

kul om man upptäcker när man gjort kinakycklinggryta att det inte finns nåt ris. haha
så vi får äta spaghetti till. hoppas det funkar.
jag hatar pasta. eller, jag är trött på det.
lis ftw.

nu ska jag byta om iaf. så jag är klar sen.
sen ska jag vila hela kvällen. pain in ze foot.
den är ju störd. jag borde nog inte använda den så mkt. men kul att sitta still.
kul att jag ska städa på fredag. den måste ju funka då, annars blir det döden.
och sen är det lördag <3

nu kom papi. han kommer bli besviken på mig för att jag fick 2 motorstopp idag. haha

men hejpa

6:
det gick bra att träna. och duscha.
har sjukt ont i foten och hela benet nu. haha
blir väl till att vila den imorrn.

men <3

jag önskar att jag var ambitös, stavas det ens så? iaf. och smart.
då skulle jag lära mig en massa saker och utbilda mig. och resa osv.
men jag ska hora till mig en loaded karl och resa med honom istället.
haha, ba utnyttjar.
meneh. jag måste till USA. och italien.
och sicilien <3
men mest USA. love it.
americans <3
sa ju till min papi att jag vill ha en amerikan. men han tyckte inte det. haha
får ju inte ha en oldie heller. ><
hejdå persbrandt.
men jag sa till mami att jag redan är kär i en oldie. eller lite, 33. joaquin alltså.
jorå.

fyfan vad jag måste klippa till kenzos svans, såg jag nu.

men speed it tiden! så jag kan få sova.
sovmorgon imorrn, ljuvligt <3
har ingenting att göra på hela dagen. känns helt great. ingen stress.

: *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback