flesh & bone by the telephone

haha, är det jag som har haft telefontid idag eller?
först ringde anki o frågade om jag ville jobba 3 veckor i sommar. på typ gymnasiesär på skiftinge.
vet inte riktigt. men jag ska göra det iaf. hon ringde igen nyss o ville träffa mig 13.30 inne i stan så ska jag få prata med nån rektor eller nåt O_o läskigt.
sen har jag ringt till bilskolan, blev fett happy. ska ju få köra en halvtimme innan jag ska ha uppkörningen <3<3
sen ringde jag till veterinären och bokade tid för hälsokontroll åt kerdiz.
på onsdag blir det. hoppas att nån är hemma då. eheh
jag har ju körlektion kl.14.00, så jag hinner inte hem emellan.
äh, papi är säkert ledig.
:)

nu måste jag fix it. hejpa!

2:
jaha. nu har jag fixat färdigt. 40min kvar tills jag ska gå till ze bus.

tattigt att det regnar ute. jag vill ha mina brillz ju :( känner mig fett skabbig.
hoppas att jag kan få ordning på mitt paraply. det är ju mongo.
hm. kanske inte borde skriva mongo o sånt, när man ska jobba på särskola. jag gillar mongon, de verkar fett sköna.
apropå det så kommer "i en annan del av köping" att komma tillbaka :D
härliga tider!

men shit. jag och bobo har ju inte ens köpt ticets till schyffert & glans än! :O
jag har ju inte ens några pengar.
jag förstår inte, jag trodde jag skulle få min lön nu ju.. men jag har inte fått nån såndär grej på posten.
kanske skulle kolla mitt konto ändå?
det funkar väl inte längre. haha, har inte använt det sen december typ ><
alltid så rik.
men snart så! eh.

3:
jaha, så har man fått lite jobb då! haha
börjar introduktion på torsdag. gymnasiesär. läskigt :O men det går säkert bra.
får väl stryk varje dag. haha

fick vykort idag <3 så nu har jag skrivit ett brev, har inte skrivit på fett länge så jag har dåligt samvete. men nu så ska jag bara skriva adressen på kuvertet och sen ska jag skicka iväg det.
får man promenad på samma gång, det blir ju great.

nu har jag värsta fullspäckade schemat. fett vuxet.
men jag är ledig imorgon, och nästa tisdag. annars så har jag nånting varje dag.

träning ikväll också. måste laga mat innan. det går väl åt helvete. jag kan bara laga mat åt mig själv :/

men say wh00t?! nu måste jag gå ut med kerdiz.
hej på er

4:
vilken sinnessjuk dag egentligen.
jag vaknade och var arbetslös som vanligt, i typ 10 minuter. sen ba: tjena.
visserligen bara 4 veckor men ändå. pengar <3
och om jag gillar det så kanske det blir mer till hösten ^^
men jag är ju så himla liten.
det finns liksom barn i den där skolan som t.o.m är äldre än mig. och de ska jag bossa över. haha
sinnessjukt.
men jag ska bara ha hand om 3st sen, som ska sommarjobba. så vi ska vara ute hela tiden. fatta vad soft när det är fint väder. jag ska sola som ett djur medan de jobbar ;)
eheh..
och så tar vi körkort på måndag då, tänkte jag.
haha
får säkert inte bara för det :(
men jo, jag tänker fan! om jag kuggar så kommer det vara nåt litet pissfel. jag är ju klantig som ett mähä ibland.
men jag hoppas att det går bra.

nu ska jag spela lite yatzy, haha. har ju hittat ett yatzispel på nätet. love it <3
sen ska jag laga mat. nån baconsås med pasta sa mami. jag gillar inte ens bacon :/
ah well!

hej

5:
maten blev faktiskt fett god. stolt ^^
efter maten så tränade jag. och sen åkte vi till kyrkogården och planterade hos farfar, sen till willys och sen till kjell i anki. jag körde ^^ var fett duktig faktiskt.
fast fläktremmen behöver spännas.

jag o anki kom ju på att man är ledig onsdag nästa vecka så jag ska köra introduktion f.r.o.m onsdag den här veckan istället. kom nyss på att lollo kommer ju hem på natten, till onsdag alltså, och då måste jag öppna åt dom.
MMHH, kommer få så mkt sömn. haha
ah well.. jag klarar mig nog. ska ju inte åka förrän halv åtta iaf.
behöver inte gå upp 04.15 för det här jobbet, känns ljuvligt ^^
så mkt att göra på onsdag, först jobba, sen springa ner till körskolan och ha lektion, sen direkt vidare till veterinären med kerdiz. hoppas det går bra där. han ska på hälsokontroll bara. hoppas att han är frisk som en nötkärna och att han aldrig kommer att kola.
<3

nähä, jaha.. ska väl sova nu.
imorgon är jag ledig. ska dammsuga hos lollo hade jag tänkt. och såah..

godnatt

Kommentarer
Postat av: crap.

grattis till jobbet! :D

2007-05-29 @ 00:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback