have mercy on me

HEEJ, HEEEJ!
haha
orkar inte med mig själv ><
dåligt härj jag var när jag gick hem all alone. haha
tur att ingen såg mig :P eller nån gjorde säkert..
tur att jag inte blev våldtagen o mördad också. hade ju glömt mitt överfallslarm hemma. men jag tog upp min nyckel så jag kunde använda den som vapen.
no telling what they´ll do..
^^
så gosigt att vara kvinna nuförtiden. eh

jahapp. har legat o kollat på dallas hela morgonen. ska nog fortsätta med det..
ska väl övningsköra lite senare. kör väl rattfull :((

btw, varför är det alltid männen som är cp? och gör så att kvinnorna blir helt körda och glömmer allt vad sunt förnuft heter. jag förstår inte hur de kan göra så mot oss.
ba oj vad snälla.
ofta man vågar bli kär igen, man blir ju helt körd. tappar bort sig själv och gör helt galna saker. slänger bort sin stolthet och förnedrar sig själv.
men visst, det finns säkert bra kärlek också. som johnny & june, miss ellie & jock, bobby & pam..
okej, de två sista paren fanns bara på tv men ändå.
mormor & Hans kanske? de verkar rätt satisfied med varann.
:)
you just have a little faith.
man måste fan komma ihåg att man är värd. om man blir behandlad som skit, så dra. funkar det inte så funkar det inte. det går inte att förändra någon.
mister du en så står..ja, ni vet. klyscha men sant.
sen är det ju alltid så att de bra ögonblicken väger mer än de dåliga (som oftast är fler)
så man blundar.  för EGENTLIGEN är han ju en fin kille, det är bara det att.....
haha
ja, knas.
grejen är iaf att jag inte sett en kille må så dåligt över en brud som jag sett brudar göra över en kille.
kanske har att göra med att tjejer oftare visar mer känslor än killar?
jag vill iaf inte bli som jag var förut. hej cp.
jag kan vara så som jag är nu, fast med en man. jag orkar inte bli förstörd. men det blir man nog.
fast jag är ju inte girlfriend-material så jag behöver inte oroa mig.
jag nöjer mig med att älska joaquin på avstånd : *
en dag kanske jag blir rik så jag kan operera mig fett mkt så att nån kan tycka om mig. haha ><
some day, and that day may never come... (vilken film??) jag slutade mitt i så att det skulle bli svårare ^^

nähä, enough med serious talk nu. jag är ju inte ens full.
fast jag drog nog inget serious talk igår? haha, kommer inte ens ihåg. jag var härj. men jag hade säkert kul. eh..
så kul som man kan ha när man befinner sig bland eliten i torshälla. haha
härliga tider! slapp spendera pengar iaf, och det är fett värt.

nu ska jag gå in i min fantasivärld igen. den är bättre än den här.
hejdå

2:
det blev ingen övninskörning idag. haha
glömde bilnyckeln när vi åkte till golfen o åt, och sen så har jag varit lite bakisseg så det hade nog inte varit någon höjdare. jag o papi skulle nog bara blivit sura på varann så vi bestämde att vi tar det imorrn istället :P
idag har jag läst typ hela dagen. har läst ut gudfadern nu. den var ljuvlig <3
måste kolla på filmerna nån dag. yey!

nu vet jag dock inte om jag ska läsa den siste gudfadern eller om jag ska börja med dallas kanske..
hm.
nä, det får nog bli den siste gudfadern. så kör jag alla dallas-böckerna sen :)

nu ska jag gå till sängs. med mig själv. eheh
kul liv.
men jo.

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback