I can´t forget the day I shot that bad bitch down

hello.
hade en trevlig dag igår. var på parken zoo med mami, liane, oscar, jim & william. de djurade som fan. pojkarna altlså. haha
jag var lite bakis :/ haha
konstigt.
eh.. meneh.
sen var vi hos larssons, wille o ogge badade. ba mmhh så varmt! ><
sen städade jag lite hos lollo, sen dog jag för jag hade fett ont i huvet.

och idag såg jag att nån jävel hade budat över mig på cash-boken. helvete heller att nån annan ska få den.
kosta vad det kosta vill! men nu leder jag iaf. hoppas den ger sig. palla betala 70 miljoner.
that book better be good!

nu kommer barnen igen.
och min huvudvärk. får ta en alve.
ska väl fix it nu.
jag behöver övningsköra idag, känner jag. får se hur det blir.
jag har ju uppkörning snart :S:S:S:S samma dag som sweedy t.o.m, fast hon har innan mig. jag lovar att hon kommer klara :) fett kul.
jag vill med klara. jag tänker göra! annars blir jag fett lack.

nu måste jag borsta gaddarna. tjarå

2.
kanske inte ändå.
:)

jag är bored. vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
det är ju fint väder ute. skulle vilja sitta ute o läsa, men MMHH har så mkt sol på våran tomt! :(
får väl sitta här o hänga ett slag.

finns ju mkt man borde göra, men inget är ju pepp.
förresten så är det söndag idag. alltså behöver man inte göra tråkiga saker. eh
typ städa o sånt alltså.
fast jag ska upp till lollo sen o hälla vin på hennes matta. eh
var ju smart och knuffade ner ett glas rödvin där i fredags. :((  jag hatar rödvin. så bra fläckar lixx.
får väl köpa en ny matta åt henne. hoppas att hon inte hatar mig sen :((
men iaf. hälla vin, jag har läst att rödvinsfläckar går bort med vitt vin.
låter sinnes men jag måste prova allt. salt och vatten hjälpte lite. nu ser det ut som blåbär typ. haha
hell!

nästa helg kommer det vikingar hit till byn. det ska bli roligt.
haha
lilla tönten. men det är faktiskt kul :) massa folk på stan osv.
men hallå. vem ska jag o kenzo gå med på dagen? ogge brukar ju alltid komma hit, men han är ju här nu så då kommer han väl inte nästa helg.
pissigt.
ofta jag har några kompisar liksom. eh
:P

men hallå. vad har jag gjort nudå?? fyfan.
jag hatar datorer så himla mycket! ><

äh, hejdå

3:
nu har jag suttit ute i solen och läst. men mitt huvud gjorde ont :/
hoppas det går över strax.

ska väl äta snart. sen ska vi till farmor, för det är mors dag idag.
vi firar inte den hemma. det är skönt. palla köpa presenter liksom.
men vi brukar åka till farmor o lämna en blomma eller nåt. hon är ju också en mor.
jag har sagt grattis till min mor bara.
och...
golfen funkar nu iaf. haha, fläkremmen hade typ brunnit upp, det var däför det luktade när jag, lollo o helena + kidsen åkte förut :P
så jag hade rätt. men nu borde den gå iaf.
ofta jag kommer ha råd med en bil sen. what to do lixx? golfen kommer ju krille ta sen när han har fått körkort så då har inte jag nån att åka i. får väl ta forden då... :O

gud, döden.

jag drömmer förresten att jag kör bil, varenda natt. hoppas jag blir duktig. haha

kommer dö på uppkörningen, jag är redan nervös :(

men om min mamma har fått, så borde jag få. haha

ska se till att vara skärpt och alert bara.

men det känns helt stört om man skulle klara första gången bara.

men jag vill ju. så jag tänker göra det.

sen ska jag racea som fan! :D

freedom! freedom!

ehm...


..
kan väl ha soppis färger o sånt då. haha, ser typ ingenting ><

Just nu är jag: uttråkad
Vilka kan få dig att må dåligt: ebba von sydow
Hit går jag helst: hem
Vad åt du senast: mat
Vem fick du mail av senast: tradera
Senaste bussresa: från stan o hem
Manchester eller jeans: jeans
Sover du naken: nej
Vad gör du när du inte kan sova: ligger o försöker sova tills jag somnar
När du blir gammal, bor du i stan eller på landet: mittemellan
Hur många dagar i veckan går du på fest: vet inte. men jag super iaf en gång i veckan
Bör Stockholm vara Sveriges huvudstad: fine by me
Vad tycker du om Lunarstorm: skrota skiten
Favoritfilm: gudfadern

Klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: ja
Är du ett intellektuellt geni: nej
Är du den som avslutar telefonsamtal: nej
Vad gör du om tio år: jag vet inte. det visar sig
Vad gillar du för kakor? de som mami bakar
Vad äter du helst till middag?  mat
Varför är du inte vegan? det verkar jobbigt och inte så gott.

Vad heter ditt husdjur? kenzo & hugo
Vad har du på dig just nu? kläder
Vad har du för frisyr? har ingen
Hur många timmar brukar du sova per natt? det beror på. men jag vill sova iaf 10
Vad dricker du helst till maten? vatten
Vad dricker du helst på fest? öl
Vad åt du till frukost? fil + banan

Vem hånglade du senast med? vet inte
Vem saknar du? kalle & lollo
Är du pinsam på fyllan? ja. hahah
Skriver du dagbok? blogg
Vad gjorde du sönder senast? jag vet inte
Har du blivit hotad på telefon? näe
Vad var det senaste du köpte? en bok

Vad har du dåligt samvete för? för att jag spillde rödvin, fast det var ju inte med flit. men jag mår ändå dåligt.
Vad heter ditt favoritgosedjur? moses
Vem kramade du senast? kenzo
Vad är du beroende av? kenzo.
Har du duschat idag? nej
Vem vet mest om dig? jag vet inte

haha, kan väl ha rosa jämt då.
hatar den här bloggen ><


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback