I keep a close watch on this heart of mine

gomorron, gomorron.
håller på o fix it nu, för besök på bilskolan och ze small uppkörning.
är lite nervös faktiskt. jag är ju mongo i trafiken. haha
men, men. det går säkert bra.
hoppas jag får åka med leffe, han verkar skön ^^
blir nog ingen brud iaf. whönt!
hoppas att jag inte får fickparkera bara, för jag kan ju inte. haha
ffs. måste lära mig. hoppas jag får lära mig idag då.
anyhow...
ska nog kika in på gina efteråt o se om de har nåt trevligt.
de hade ju inte de där tröjorna jag ville ha i min strl på tuna.
ofta alla har xs liksom ><
men just ja. fetton ska ju ha tält på sig. remember!

ah.. what if a...
haha, fett längesen! åh, haha, börjar skratta när jag tänker på det.
what!

nä, nu måste jag fortsätta fix it. what to do with ze hair?

hejdå

2:
lele. haha
det gick ganska bra att köra :P ska få uppkörningstid iaf ^__________^ hoppas att det inte dröjer för länge bara.
efter att jag raceat runt så gick jag till gina o träffade bili och soppi. gick runt lite, käkade osv.
jag shoppade en svart piké och en gul långtröja från gina. love them <3
och så köpte jag en ny bikini också. det var bra gjort av mig, för min gamla har börjat bli tattig och det kan vara skönt att ha ett par att byta mellan.
sen har jag raceat runt med helena & lollo & ungarna. haha, golfen dog ju på macken ><
men då kom farbror conny med startkablar så vi kom hem iaf.
gick ut med kenzo o lollo direkt när vi kom hem, kenzo höll på att dö utanför konsum men jag räddade honom.
okej, han höll väl inte på att dö kanske, men jag trodde nästan det.
det hade fastnat en pinnbit i hans gom :(( så jag fick ta bort den.
snutten : *

nu ska jag strax äta. tjock hungrig. sen blire träning och sen tar jag kväll!
imorgon är jag ledig hela dan, känns ljuvligt.

hej med er

3:
YO!
får bli tvätt&städ-dag imorgon då jag märkte att jag inte hade några kläder att träna i. haha
men det gick bra ändå och nu har jag duschat.
min djävulsmami har gjort rabarberpaj så den där träningen gick ju åt helvete iaf. haha
ah well! har ändå förstört den här veckan så jag kan lika gärna fortsätta fram till onsdag då jag börjar om.

hoppas att det blir ljuvligt väder den här veckan. då ska jag sola som ett djur på balkongen. den är helt great. kan ju aldrig sola hemma hos mig för vi har skugga överallt :/
och om det är fint imorgon så ska jag försöka ta mig till kyrkogården. det har fortfarande inte blivit av. jag är så sämst.

nu blir det soffläge. tjarå!

4:
hata csi :((
får väl gå o lägga mig istället. är fett trött.
men jag skulle ju vilja se sverige dansar & ler..

har du klimpten i ögat?

haha, såg bästa stavningen i en kontaktannons nyss ;D
uppna spisen, kärleks full, barn kär, en (än) osv, osv.
särskrivningar ftw ^^

nämen enough. vad boring allt är. jag blir galen.
hejdå

5:
jag ska ju få en prälle av pin & elena på fredag. hahah
eh.

jag ville bara säga att jag såg en filf idag.
det är som milf. fast en father då.
han var fett het, tror jag iaf. han såg het ut från där jag stod. haha
sen hade han en liten pojke på sina axlar. aww
filf ftw!
eh....


ruttet att jag inte har något projekt att sysselsätta mig med. hm..

och inte kan jag kolla på dallas heller för papi har inte satt i den där horkabeln :/


SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY

wh00t?!

eh.

jag har förresten märkt att jag har glömt bort att skriva dagens låt på ett tag.
men jag minns fortfarande vad jag hade på hjärnan imorse, så here it goes:
dagens låt:
johnny cash - I got stripes

söt den är :)

men fyfan vad bored. jag drar till hammarn.
nää
men alltså. poo.
haha, bra att jag skrev porr när jag skulle skriva poo ><
är väl kåt.
nädå.
eller ja.
men alltså, nej!
ffs.

nä, jag går nu.
hejpa



Kommentarer
Postat av: crap

vi får gå till hammarn tillsammans ngn kväll. XD

2007-05-22 @ 00:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback