I´m so lonesome I could cry

dagens låt:
johnny cash & nick cave - I´m so lonesome I could cry

hej.
dagen börjar ju bra..
har så mkt frukost hemma!! ingen fil, inga bananer, inget bröd som ligger framme.
får hoppas att vi har rostisar i frysen. kan ju inte åka om jag inte ätit nåt, svimmar väl. eh
men det går säkert bra.

ska väl klä mig & fix it nu. måste ju åka buss idag >< döden.

men mmhh, går så bra att ha stängd dörr i det här huset. alla djur ska alltid komma in.
alltid zoo på morgonen. haha

men nu har jag inte tid, hejdå

2:
men MMHH
fyfan.
jag är inte så spontan & impulsiv. hela min dag blir förstörd pga frukosten nu.
haha
får väl ta ett äpple då. men vi har väl bara ruttna <3

måste ju gå snart :O
inte coolt.
men hoppas jag får samma lärare igen. palla ha olika varje gång, verkar ju helt stört.
men bara jag inte får nån brud så <3

hejdå

3:
:D
fick ju ha samma, christian heter han. tror han stavar så också. haha
han är störtskön! :D ska få köra med honom på måndag med. vet inte hur det blir imorrn.
men jag bokade iaf två lektioner till, måndag & onsdag nästa vecka. blir väl great.
INTE SÅ BILLIGT bara. alltså MMHH. mina pengar är ju slut nu. haha
<3
men när jag kört de här som jag bokat nu, så kommer jag veta mer exakt hur många jag behöver innan jag
är redo för uppkörning.
jag var fett duktig idag ^^ fick träna massor på att starta i backe och backa runt gathörn o grejer.
sånt som jag bara hann göra typ en gång när jag gick intensivkursen. så det känns lite bättre nu.
ska försöka låna kjell o ankis bil i helgen o köra lite.
det är ju värdelöst med golf när man kört ny. jag får motorstopp hela tiden, är inte van vid att behöva ge så mkt gas. och bromsarna är fett bra på de nya.
haha, men fan. JORÅ!
:D

lilla uppåt. men faktiskt.
hm, det var nån som ringde när jag körde, från privatnr. tänkte att det var lollo men hon svarade inte när jag ringde upp. får väl se.. kan ha varit manpower också :O men det var ingen som hade ringt hem så liksom.. O_o
ah well! vem det än var så ringer den väl upp om det var nåt viktigt.

nu ska jag försöka koka ihop nån slags lunch. vi har väl inget hemma <3
jo, veggiemat tror jag ^______^ hoppas vi har nåt gott bara. inge falafel o skit.

btw, kul att jag har en böld i ögat. HAHA
har ju haft ont i sju år, och idag såg jag att det var nån böld där inuti. den kan väl vara då.
det känns inte så farligt iaf. bara lite konstigt när man blinkar osv.
blir väl blind! :D

jaha, nu är hugo därnere o härjar låter det som.
fyfan, det är ju som att ha ungar. härj all the time.
hejdå

4:
hellooo!
har varit ute med kenzo, sen mötte jag lollo och så hämtade vi adrian, sen kikade vi på dallas ^^
mickey ligger ju i koma :( han kan bli förlamad från nacken & neråt, om han ens klarar sig.
fyfan alltså!
sue ellen klarade sig, lite blåslagen bara. hon super väl på som vanligt, stackarn.
och jag börjar må riktigt dåligt över det här med pam & bobby, det är inte ens kul!
"DET ÄR JU BARA EN SERIE!!" sa mami. men det känns som min familj <3

nu är jag ledig hela dan. ljuvligt.
körlektion imorrn, sen ledig hela helgen. inga planer. rätt skönt :)
jag borde läsa idag. jag vill det.
bara koppla av med en bok, vad mysigt :)

ska väl åka o handla snart. så man får frukost imorrn. haha
skulle inte tacka nej!

kul om mitt öga rinner. haha, lilla böldögat ><
fast som tur är så syns det ingenting utanpå.

ah! ze plan for ze night.
klassisk musik, en bok och kanske nåt trevligt att äta. en vindruva eller så ^^

+ att jag fick min andra bok idag :D:D
mario puzo - den siste gudfadern
hoppas den är ljuvlig. ska läsa klart gudfadern fort så jag kan börja med den.
sen köpte ju lollo en bok igår som jag vill låna av henne sen ^^ snabba cash.
inte johnny då.

bobo, har jag fått tillbaka min bok av dig? det har jag va?
äh, får kolla sen.

nu ska jag kisselira. tjarå!

5:
nu har vi varit o handlat, så nu finns det mat hemma <3

och alltså. jag är fett fett sugen på att fiska.
liksom wh00t?
jag kan inte ens sätta maskar på kroken, och absolut inte ta bort fisken från kroken, men ändå
älskar jag att fiska. det är fan södern. haha
kanske borde lära mig? inte för att jag äter fisken sen.. men det är kul när man får.
sen kan man släppa i dom igen. eh
jag borde skaffa mig en karl som klarar av såntdär.
fatta vad mysigt, sitta vid vattnet och fiska, dricka nån öl osv.
nån som är på? ^^
har väl inte ens nåt fiskespö ffs.
jag vill åka till finland o meta <3 love it.
ah well..

jag har fått 3 finnar, som inte är så coola.
bara för att jag har varit sämst på att tvätta bort mitt smink osv ><
men jag ska bättra mig nu, prpmise.

men nu drar jag. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback