I will deliver, you know I´m a forgiver

gomorron, gomorron!
eller godnatt typ.
borde vara förbjudet att börja såhär tidigt.
läntar tills jag blir pensionär <3

wake it!

fyfan ><

meneh.. ska väl klämma in mig i mina blaklader nu.
eheh
hejdå

2:
heej, heej!
schysst att sluta jobbet vid den tid man normalt brukar vakna. haha
men det gick nog bra iaf.
jag var inte så speedy bara.. och så fattade jag aldrig vart vi var. haha
ska ju visst jobba själv på måndag. MMHH
börjar ju sex. måste åka moppe för jag tror inte att det går några bussar. haha
<3
jag lär ju gå vilse på sjukhuset :((
blod, prov, kemi
hm. måste komma ihåg.
och så måste jag vara speedy.
men det går säkert bra, när jag väl kommit in i det.

ska inte tänka på det nu iaf. nu är jag ledig.
och imorgon blir det kalas för hela slanten! och bolaget! :O
fast jag har ju inga pengar. hm
kanske får en slant av mami o papi att handla för. måste säkert köpa vin ändå.
haha
ballt att gå på bolaget! fast det är tattigt i torshälla, de har ju inget självplock.
vad ska den hannan handla?
lär ju bli ett par bottles of beer.
99 bottles of beer on the wall, 99 bottles of beer. take one down, pass it around
98 bottles of beer on the wall. 98 bottles of.. jag orkar inte.
körd.

meneh. vad ska jag göra nurå?
ska väl byta om iaf.
dog ju i mina byxor. så himla tighta i midjan. hejdå höftbenen!
helt körda.
ah well..

fett trött. men det är bra, för då kanske jag somnar fort ikväll. annars kommer jag bara ligga o tänka på morgondagen. haha, alltid barn!

men nu kilar jag.
hejpa

3:
hahah
från henrik schyfferts blogg:

På möte igår med stor svensk reklambyrå.

(pip) (pip) (pip)

Jag. Ursäkta det är Rosa.
Reklamperson. Rosa?
Jag. Det är min Tamagotchi, eller inte min Tamagotchi, men jag passar den.
Reklamperson. Passar den?
Jag. Ja, min grabb är i skolan och jag har lovat att passa... fan.. hon har bajsat här.. ett ögonblick bara (pip) (pip). Så. Rent och fint.
Reklamperson. Klar?
Jag. Klar! Ursäkta. Var var vi?

haha, så jävla skön kille! ^^

nu ska jag dra en Rosa och gå o bajsa.
tjarå

4:
har varit på golfen o ätit rotmos nu ^^

ska väl tvätta forden snart. om det inte börjar regna som ett djur.

jag är så himla trött. det är helt sjukt.
men det är väl schysst.
ska väl försöka orka ta mig till lollo senare iaf. hon är ju o köper present åt mig nu ;P
haha
jag hatar när folk frågar vad man vill ha. det är skämmigt ju. jag blir glad för allt.
om nån plockar en blomma åt mig så blir jag fett glad.
och om nån bara säger grattis så blir jag också fett glad.
och om jag får nåt jag önskat mig så blir jag fett glad.
och om jag får nåt jag inte önskat mig men som passar mig så blir jag också jätteglad.
men om jag får nåt konstigt, så tycker jag att det är lite skämmigt. då ska man försöka låta sådär naturligt glad och tacksam. "åh, vad fin! den här kommer jag verkligen att behöva..!"
haha

nähä, nu ska jag gå ut i garaget med far min.
hejdå

5:
yeye, tvättade forden idag. den blir större o större för varje år tycker jag.
sen kollade jag oljan osv, med min papi :P måste ju lära mig fan.
sen kollade jag dallas <3
och sen gick jag o kenzo till vivo o köpte räkor, för mami tvingade mig. köpte tvål också. eheh
träffade lollo o adrian där :) jag orkade inte leka med lollo sen för jag var svintrött, och tur var det för jag fick ju ett överraskningsbesök av ann-margret :D:D <3<3
söt när hon hade bestämt med mina parents att de inte fick säga att hon skulle komma. haha
love her, hon är så himla härlig <3
fick en svinfin kudde av henne som hon hade gjort. love it. älskar hennes grejer, hon är fett duktig :)

anyhow. har precis kollat på chocolat, nu ska jag nog sova.
eller nog, jag ska faktiskt det.

det är ju ungdomsfestival idag. det dunkar ute ><
jag säger då det.. dagens ungdomar.
;)

godnatt på er, vi ses imörrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback