leave at your own chosen speed

jag gillar den...

go away from my window
leave at your own chosen speed
I´m not the one you want, babe
I´m not the one you need.

morrn!
up with ze tup igen.
fett tired. men det ska nog gå bra.
somnade fett sent igår :/
fick sms av lollo på natten också, att hon hade kommit hem :) roligt att ringa till henne sen o höra hur det har varit.
men är ju inte ett dugg avundsjuk...

och alltså, jag räknade lite på min lön igår. räknade säkert fel.. haha
men iaf. jag har aldrig haft så mkt pengar iaf, som jag kommer få.
sinnessjukt!
måste spara en massa då.
ska ju åka på semester i mars :O papi fyller 50 och då ska vi utomlands, jag måste betala själv för jag är vuxen nu = sämst ><
ofta det kommer bli billigt.

men nu måste jag fix it. speed it!
hörs när jag kommer hem.
hejpa

2:
eller hur crap! fett drygt ><
de lär ju inte ta nån billig resa heller :((

men hej!
det gick bra att "jobba" haha. hade raster hela dagen typ. älska att vara komunalare <3
träffade några sköna lirare också. det kommer nog gå bra.
på förmiddagen var vi med en kille som har praktik på stadium, så jag har hjälpt till att plocka upp en massa varor, det var fett kul.
var en skön lirare där som jobbade på stadium, han var både söt och rolig ^^
men det känns lite stört att vara på en skola. känns som att alla tror att jag går där för att jag är så baby. haha
kan väl jobba där då ><
det ska nog gå bra.
körlektionen gick väl också bra, var fett trött bara. körde med patrik igen, skön lirare han med! :D
är ju skyldig honom 3 öl. haha
fick fickparkera idag, det gick tjock bra. var inte ens svårt.

och så gick det bra hos veterinären också. kenzo var jätteduktig <3
han ska få komma dit nästa vecka så ska de fixa hans tänder, så har han fått medicin mot ledvärk, och ett bantningsfoder, för man kan inte banta gamla kastrerade hundar så bra med vanligt foder så vi får väl hoppas att det går bättre med det här då. det var tjock dyrt.
veterinären, som förövrigt hette sofia larsson ;D;D, sa att han nog kan leva 2 år till om vi fixar det som ska fixas. det jag nyss skrev alltså.
tjena 2 år :((
det är inte ens mycket. han kommer inte ens hinna få se mina barn :((
måste skaffa barn nu.
eh.
usch fyfan.
började nästan gråta när vi satt o väntade på att få komma in, började tänka på när man ska dit för att avliva honom sen. så lite hemskt! går in med happy-kenzo och kommer ut med bara ett koppel.
usch. jag vill inte ens att det ska hända ever.
hoppas att nån uppfinner ett odödlighetsmedel för hundar. skulle vara så lite great <3

men jaha. ska väl träna snart. och maten är inte ens klar än. haha
tjock hungrig.
åt ju skolmat idag. haha
men det var okej.

men jag kilar.
hejpa

3:
fullt ös, medvetslös!
nu har jag tränat också. och duschat.
ska vänta på greys, och sen sova <3
dåligt ljuvligt.

men nu blire nog en rök innan greys.
eller kanske yatzy... :)

hejdå

4:
grät så lite till greys :(( fett sad.
stackars george.. :(

nu ska jag sleepa. vet inte vad som händer på jobbet imorrn. ska väl ha rast. haha
borde börja dricka kaffe om man ska hålla på såhär ju ><
drygt att man måste jobba. får ju aldrig träffa lollo :((
men kanske en sväng imorrn. hoppas!

P.S. i helgen kommer vikingarna! D.S
haha, vikingarna. åh, wish att dansbands-vikingarna kom! djingis khan! <3
eheh

men hejpa

Kommentarer
Postat av: crap!

ska ju åka på semester i mars :O papi fyller 50 och då ska vi utomlands, jag måste betala själv för jag är vuxen nu = sämst ><
dålig policy av dina parents. ):
trodde att dom skulle försörja en tills dom dog. ><

2007-05-30 @ 12:47:44
Postat av: crap.

hatar att kommentera i bloggen. det blir alltid cp för mig. ): men i alla fall, skulle say:
dålig policy av dina parents. ):
trodde att dom skulle försörja en tills dom dog. ><

2007-05-30 @ 12:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback