life ain´t easy

for a boy named sue

haha ;D

men gomorron. tjock trött idag. värsta döden.
längtar tills på lördag, då ska jag sleep it <3
fast jag kan säkert inte för jag lär supa på fredag och då kommer jag vakna tidigt. så jävla n00b.

jag snoozade t.o.m en gång idag. jag hatar det.
ah well.
ska väl ändå bara ha rast idag.
ikväll ska jag titta på nåt uppträdande som de skulle ha på skolan. kan bli kul.
nu är det inte legitimt för mig att skämta om utvecklingsstörda va? :(

hoppas att jag får post idag. annars blir jag fan sur.
måste betala boken också. måste säga till papi.

men NU måste jag fix it.
hejpa!

2:
hejhej!
höll på att somna 7 ggr idag. haha
det var så segt >< men det blir ju så.
har iaf träffat en massa kids idag, det var skoj.
träffade de som jag ska ha på sommarjobbet sen, verkade hur goa som helst :) så allt känns bättre nu. ska bli kul faktiskt!

kom precis hem, måste äta nåt. får se om man orkar laga nåt. papi är så himla kräsen så man pallar ju inte. slutar väl med att vi köper nåt. ska iväg kl.18 igen ju ><

jag måste köpa skor. alltså verkligen måste!
mina ramlar snart sönder >< mami sa t.o.m att hon skulle betala nya till mig. fett snäll.
haha, bara för att jag är snål. hittade ett par skor för 480:- när jag var med soppi, jag ba: troligt!
så sa jag till henne att min mami säkert skulle tycka att det var billigt, och det gjorde hon.
eller alltså, inte billigt. men liksom "det var inte så farligt för ett par skor, det får man ju ge idag"
troligt att jag skulle betala 480 balubas för ett par vanliga skor! det var inte ens nåt bling eller nånting på.
ett par bruna vanliga liksom O_o
men om hon betalar så..
haha
längtar tills jag får lön så jag kan handla mina egna saker <3
och betala sju års mobilräkningar.eheh

ikväll: kyle xy & ghost whisperer
älska torsdagar <3

imorgon kommer vi nog sluta lite tidigare, för det brukar man göra på fredagar när man är komunalare. haha
först har man rast hela dan och sen går man hem!
men då ska jag iaf supa med vikingar. hoppas på fint väder bara, men jag har hört att det ska bli.

men hejdå

3:
skitblogg ><
meneh.
fett bra uppträdande. vi fick se en liten film också.
så jävla sköna lirare alltså! love them <3
fast jag har typ inte vågat prata med nån än.. haha
men vi känner ju inte varann så.
ska bli bästis med emma och tobias sen iaf. de verkar så bra :)

nu är det snart kyle xy, woho!
hejpa

Kommentarer
Postat av: crap!

lätt vikingagrejet imorgon! :D:D

2007-06-01 @ 01:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback