like a true natures child

MMHH
borde vara förbjudet att börja såhär tidigt.
får ju ångest när jag tittar på klockan. tjena 04. det är natt.
alltså natt! :((
tur att det är ljust ute iaf.
ruttväder, det betyder våttorkning på apoteket ><
alltså döden.
jag kommer inte hitta nånstans.
vart fan ligger soprummet nånstans liksom? :((
ah well..

haha, söt kenzo är när han är vaken t.o.m!

men jag måste köpa kludd idag, för mitt kollage ramlar ner. inte coolt.

ah well. ska väl äta upp min frulle nu, sen får det bli frukost på stan med tjejerna.

vi säger så. nu måste jag göra mig iordning. vore ju trevligt om man kunde vakna också.
hejdå

2:
heejhej!
det gick bra att städa tror jag.
gick bra på de 3 första ställena iaf, sen gick jag ju vilse när jag skulle till kemilabbet. haha
jag ba virrade runt där i korridorerna, men till slut hittade jag.
blev lite sen bara men det gjorde inte så mkt för det är ingen tidsbegränsning där.
får iofs inte betalt efter tio men man kan ju inte gå om det inte är klart.
så det blev lite övertid där. haha
ah well!
efteråt så träffade jag bobo, soppi, bili o soppis vän på stan.
vi fikade en gång och gick runt lite.
köpte nån sorts kludd, och några slags hårband.
O_o

kul om typ alla bilder har ramlat ner. aah! måste börja om från början. jag blir galen.
duscha måste jag göra också. är ju fett skabbig.

+ att jag fick babyfina presenter av bili o bo <3
en söt väska och en dallas-kortlek :D:D

hejpa

3:
[email protected]

har varit ute med kenzo iaf. träffade lollo också. hämtade kvitto på skivan som jag ska byta idag :)
ska åka till tuniz med min mami o shop it lite :D

kollade på dallas nyss, avsnitt 6, nu var det vanliga southfork igen. och gary kom tillbaka, fast det var inte samma gary som jag sett. lite knas är det allt.
ah well. tänkte kolla på ett avsnitt till men då somnade jag. haha
men det var ljuvligt att sova en stund <3

jaha nähä.
jag behöver köpa skor. och kläder.
och... en plånbok skulle jag behöva. en som sedlar får plats i :/ jag hatar plånböcker, känns som ett onödigt ont. ah well. kanske hittar nån billig o bra.
vill ha en väska också. eller sju. väskor vill man alltid ha, för man hittar aldrig nån som matchar. haha

jag hoppas verkligen att jag får nya jobbarbyxor imorrn. annars vet jag inte vart jag tar vägen.
haha
mina inälvor har typ flyttat på sig tror jag. har så himla ont :((

hoppas att de har nån fetingbra cash-skiva på rocks.
säkert inte :(( men jag hoppas att de har nåt jag gillar iaf.
roligt att shoppa! :D

men hejdå pengarna >< hoppas jag får lön den här månaden.

får väl 1 krona.


lele.

+ att jag håller på o tjackar dallas-böcker från tradera. köpte en idag. woho! :D

4:
nu har jag fyndat lite ^^
bytte skivan mot en liten box med live at san quentin & live at folsom prison :D:D:D:D <3
den var t.o.m billigare än den jag fick av lollo så jag fick 20:- tillbaka.
fynd it!
sen köpte jag en väska på lindex, och då var det ta två betala för en, så då tog jag en plånbok också ^^
fynd it!
sen köpte jag leggins, en pikétröja och en annan tröja.
och babysöta panties.
jorå.

nu ska jag sätta på en skiva och fortsätta med väggen.
tjarå

5:
färdig!
image34

^__________________^
ska ta kort på hela samlingen sen, när jag fått mina böcker ^^
söt bobby är! <3

men nu ska jag sova, ska ju gå upp snart.
haha
döden.
längtar till torsdag, då är man ledig hela låååånga dan.
o alla människor vill ut på laaaaaaandet.
och nästan ingen vill bo kvar i stan.
eh.

godnatt då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback