mmmmhhhhhhhh.....

det där var inledningen av walk the line.
eh.
inte så mkt fantasi idag.

lyssnar ju på joaquin nu <3 söt han är! : *
<3

meneh.
jag ska väl fixa mig färdig nu. fastnade här. fyfan.
måste gå till farfar, och sen köpa mat till molly, och sen gå till henne.
:/
aja. hejdå

2:
nu har vi varit ute i över två timmar typ.
ljuvligt väder ute :)
meneh.. hittade ju inte molly när jag var upp. haha
hon är säkert död :((
nej, vad skämmigt det skulle vara. hon var säkert där nånstans. hon ville väl inte komma fram när kenzo var där kanske. men det verkar konstigt ändå, för hon brukar alltid komma fram. och jag letade ju överallt.
ah well. går dit själv senare och kollar.

nu håller jag på o kokar lite mat.


np: joaquin phoenix - cocaine blues

^_________________^

<3

reese witherspoon (?) sjunger mkt bättre än june carter btw.
hon verkar så skön. härligt perky sådär.

meneh, nu ska jag se hur det går med maten. sen ska jag sätta på en tvätt osv.
måste försöka hinna kolla på dallas idag också.
och apropå det så fick jag en till dallas-bok idag ^_______^

men hejpa!

3:
det var förresten fint hos farfar. hade ju inte sett gravstenen förrän nu..
han hade bara en bukett blommor där, men han fick lila syréner av mig också så det är lite fint där nu :)
tur att han ligger i en urna. för annars hade kenzo & jag suttit på honom. jag har nån såndär konstig idé om att inte gå framför gravarna, där kistan ligger.
vet inte varför, har alltid hoppat runt där på sidorna. haha
men det var trevligt iaf. ska gå dit fler gånger. kenzo blev fett trött dock. haha
vi fick stanna på vägen och vila lite :P

lollo ringde ju mig imorse ^^ så lite avundsjuk på henne. haha
det är fett ensamt här nu.
what to do liksom?
:(

4:
jag o papi har ju dragit igång ett fett projekt nu. han har köpt nya högtalare till forden som vi ska "installera"
imorgon ska vi borra hål i dörrarna ><
det blir säkert bra.

jag vann en auktion idag ^^ dallas family album. LJUVLIGT!
lite dyrt blev det dock. typ 93:- för allting.
men, men! det blir härligt. hoppas att jag får pusslet också sen <3
men efter det så ska jag ta det lugnt med budgivningar.. jag blir ju ruinerad.
så pusslet och cash-boken kvar. sen ska jag aldrig logga in på tradera igen.
blir så lite galen då. haha
7000 saker som man vill ha. måste bli rik snart.

förresten så hittade jag molly. jag vete fan vart hon hade gömt sig tidigare. haha
hon var gosig : * ska försöka hänga mer med henne imorgon.

nu är det slut på greys & fråga olle (ragge ftw!) så nu ska jag sleepa.
natti då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback