oj, jag somnade visst

så himla tired >< jag förstår inte.
jag ska sova idag.

+ att mitt hår är flottigt som ett djur. bara för att jag inte orkade tvätta det igår när jag duschade.
men det blir så blött ju. jag får duscha ikväll igen. jag pallar inte nu.
jag hatar att ha blött hår hela dagen. och det tar sju år att föna.
nämen typ en timme. haha
ska nog raka av mig det. det är drygt ju.
nämen cut it. men jag vet inte när. jag har ändå inga pengar.
när ska den hannan få jobb? och hur ska den hannan komma till jobbet?
hah, lyckad.

men... äsch.
jag går väl o borstar tänderna. sen ska jag softa lite.
hejdå

2:
jag har varit så sjukt trött idag så det har inte ens varit kul :(
men jag har iaf haft en relativt normal dag idag. med promenad & dallas :)

idag ska jag ladda upp bilder i bilddagboken hade jag tänkt. har fett mkt.
det ligger ju en massa tuttbilder på min kamera. haha
ba wh00t?
:P

jag längtar tills jag blir pensionär. då får man sova länge varje morgon <3 ljuvligt.
haha
jag ba tror att jag jobbar. men jag får inte sova förrän på lördag, för jag har ju körlektioner hela veckan.
och tänk när man ska börja jobba. hej döden.
hoppas att jag inte missar dallas. fast iofs, när jag jobbar så blir jag rik och kan köpa hela serien på dvd :D
men de har bara släppt till säsong 6 I think... HM.
ruttet.

det var förresten Perez som hade fängslat JR, bara för att jävlas.
han fick ju tillbaka alla pengar, pissigt. så nu leder han kampen om ewing oil.
bobby måste skaffa en borr för att få oljan i kanada.
det ser inte så ljust ut ska jag säga.
stackars bobby : *

men nu ska jag äta.
hejpa!

3:
HAHA, fick ju bra självförtroende när jag såg bilderna från i lördags.
ba MMHHH!
men det kan jag väl bjuda på. tog bara bort några.
hade ju lite videos också, det var helena som hade filmat lite. haha
kika i min bilddagbok.
http://corleone.bilddagboken.se/
jag vet ju inte hur man gör sånadär länkar, man får säga till mig om man vill ^^

nu ska jag nog vila en stund innan diana & natalie kommer o hälsar på.
hej med er.
hejhej

4:
lite crap ^^

1. Ett namn jag lyssnar till: hanna
2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag dricker öl. det är smidigt & bra
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: mitt utseende
4. Detta är jag rädd för: mörker & farliga grejer
5. Tre saker jag vill ha varje dag: dallas, mat, kenzo-kramar
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: knarka, klunka sprit, visa mig naken bland människor
7. Detta tycker jag om att göra: titta på dallas
8. Detta vill jag göra just nu: duscha & sova
9. Bästa känslan: när nån tycker om en :)
10. Värsta känslan: ångest
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: trogen
12. Är du kär just nu: ja, i joaquin. men det känns rätt lönlöst
13. Jag vill gifta mig: ja
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: bila genom USA, åka till graceland, få barn
15. Min käraste ägodel: kenzo
16. Något jag vill ha i present: astrid lindgren-lådan :D
17. Detta har jag på mig just nu: jeans, linne, top
18. Favoritkläder: vet inte
19. Favoritdjur: hundar, hästar, sälar, björnar, tigrar
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: rock´n´roll, lite gammal hårdrock, country & blues
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: I still miss someone, (ghost)riders in the sky, a boy named sue. med johnny cash
22. Skola - roligaste ämne:
23. Stjärntecken: oxe
24. En bok jag gillar: elvis & jag
25. En film jag gillar: gudfadern
26. TV-program jag gillar: dallas, D.H, prison break, greys osv
27. Favoritdoft: ralph lauren, den blåa
28. Detta äter jag gärna: mormors bönor <3
29. Dricker helst: vatten, öl
30. Favoritgodis: choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA
32. Färg på mina ögon: grönbrun
33. Min längd: 165
34. Jag tror på: spöken
35. Jag spelar: allan
36. Person jag beundrar: mormor
37. Så här bor jag: i en villa i torshälla med mina parents o mina djur
38. Antal döda krukväxter i hemmet: jag vet inte
39. Det här tänder mig: riktiga män
40. Det här gör mig avtänd: bögiga män
41. Favoritfärg: alla
42. Favoritcitat: san quentin (eller vilket fängelse som helst) what good do you think you do? do you think I´ll be differrent when you´re through?
43. En hemlighet jag vet: "det är bara gamla i det här rummet" haha
44. Bästa present jag fått: gudfadern-boxen
45. Senast köpta skiva: the essential johnny cash
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: min ögonfärg. haha
47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: resten
48. Udda förmåga/egenskap: har nog ingen
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: hund
50. Två personer jag vill ska göra detta test: ingen, för jag orkar ändå inte läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback