reach out & touch faith

di di di di di di didi di di di!
eh.

men gomorron.
sov som en kung inatt <3 ville aldrig vakna, men jag orkade inte sova bort hela dan så jag gick upp.
sov nog iaf 11 timmar och det borde räcka.
haha, drömde stördaste drömmen.
massa celebs var med, för jag hade bestämt det.
JR, pam, sue ellen, joaquin, magnus betnér, och sen typ alla från jönssonligan. haha, ba wh00t?
knasigt var det iaf.
och torshälla hade blivit värsta cityn. det fanns burger king & mc´donalds här. haha

jorå. har t.o.m klätt på mig redan. ska bara borsta tänderna och dra en kam genom håret så är jag redo att möta dagen sen ^^

hejpa

2:
<3
jag måste köpa cash-skivor.
hoppas jag får när jag fyller år <3 men säkert inte. för jag har inte sagt till nån att jag vill ha. haha
första gången som jag inte har en jävla aning om vad jag kommer få. jag brukar alltid veta ><
men iaf.
vill ha de senare cash-skivorna. eller, jag vill ju ha alla ^^

jag hittade låten förresten!! <3<3
vincero heter den.
men den jag hittade var lite småtattig.

men jag har inte tid nu, hejdå

3:
kunde ju ha sovit hela dan iaf.

idag är en konstig dag. känns som måndag. för mami jobbar.
men det är ju söndag. parlamentet ikväll, inte missa.

och foten känns lite bättre idag. gick från sängen till toan, och ett par steg ner för trappen innan jag märkte
att det gjorde ont i morse :D
den skulle nog behöva vila idag men vi får se..
haha

men ffs. ska vi göra nåt eller??

jag kommer bli hungrig snart. inte coolt.
hejdå

4:
you just have a little faith..

haha, kan väl försöka övningsköra då.
foten dör väl ><
men det är lika bra att göra idag. så man får känna på lite.
bryter väl foten. har ju körlektion imorgon.
ba: nämen tja, jag var full o vrickade foten. äre lungt eller?
tur att jag ska köra med chrippe.
ah well.. det går säkert bra. det värsta som kan hända är att foten ramlar av.
att det måste vara kopplingsfoten också.. fyfan.
pallar inte stadskörning idag iaf. jag får säga det till papi.
hoppas vi lånar en bil. jag tror att vi ska.
men han är ju inte speedy direkt! sitter o spelar all the time. haha
lilla nörden <3

man borde ju äta nåt idag. men vad? jag orkar inte.
varför kan man inte bara äta när man känner för det? inte för att man måste, det är drygt ju.

btw, så hittade jag en massa dallasböcker på tradera <3 köp till mig!
det är ju samma användare som jag köpte bilderna av, hon verkar vara galen i dallas hon med.
säljer massa dallasgrejer ju :O
jag vill ha!!! men alltid fattig. fyfan.
men jag fick ju 50:- av min papi igår, han vann på en trisslott. jag vann inget så jag blev ledsen, men då fick jag
hans vinst ^___________^ har ju 52:- nu :D
räcker till bussen till bilskolan på måndag & onsdag :D

men nu ska jag väl kissa. hejdå

----
åh, hotell rwanda ikväll! joaquin <3
var ju full när jag skulle se den sist, så jag somnade. HAHA
ska nog försöka se den idag. men hm.. blir sent ju. den börjar 22.
kommer inte gå o lägga mig förrän 00 då. ska upp 8.
8 timmars sömn. hm. men ja. kan sova på tisdag iaf ^^
så fåre nog bli. hoppas jag.
men då ska väl papi kolla på nåt tattigt så inte jag kan se :((

tjorven & skrållan 17.00 iaf.
love it. alltid astrid lindgren film på tv1000 på söndagar 17.00
:D
fast jag har iofs typ alla saltkråkanfilmerna.. men love them <3
jag vill bo på saltkråkan. värsta idyllen.
jag behöver klippor & hav. och sälar <3
jag älskar sälar. älska moses.

men jaja, kissa var det ja!

5:
dagens låt:
johnny cash - personal jesus

fett bra cover lixx!
måste skaffa mig en man med basröst.
^^
och muskler.
eh
lycka till.
men jag har ju kenzo <3

det gick bra att övningsköra iaf. förutom 70 motorstopp. haha
ba nybörjare :P
jag körde renault. fett cp bil! man var typ tvungen att ha gasen i botten för att det skulle hända nånting.
tacka vet jag golfen <3 fett kul att köra.
men iaf.
foten tog inte skada av att köra iaf, det är ju bra.
:)

jag har ont i huvet. åt ju inte lunch förrän nu. haha
ah well.
ska väl gå ut en sväng med kerdiz nu. sen tar jag kväll.

hejpa

6:
np: andrea boccelli - con te partiro
<3

kollade ju på pip-larssons nyss :D:D
det är ju fett bra! såg det när jag var liten. och nu sänder de det igen. härliga tider!
varje söndag 19.00 på svt1.
:D
jacob eklund <3

meneh. what to do? har inget att göra fram till parlamentet börjar.
får väl loda.

haha, gick så fort när jag var ute med kenzo btw! lilla cp´t ba stapplade runt där ><

hoppas att jag får fett med cash när jag fyller. pengar alltså. så att jag kan köpa cash.
hah
men ni fattar.
m´m´m

ska man orka med filmen ikväll eller? den är jobbig tror jag.
alltså, att man mår dåligt när man tittar på den för att den är hemsk.
men joaquin <3 fast han har en liten roll i den I think. men ändå <3
söt han är när han har skägg!

yeeees!
np: eros ramazotti & luciano pavarotti - se bastasse una canzone
dör så lite när pavarotti kommer in där <3
älska opera!
pavarotti ftw!

men nu ska jag googla runt lite här.
hejpa!

7:
nu har jag tittat på hotel rwanda
den var fett bra. man blev jättedeprimerad :((
så jävla onödigt med krig.
är fett glad för att jag få bo i sverige. tänk vad lyckligt lottad man är.
usch, vill spy på mig själv för att jag har det så bra. det är inte ens rättvist.
:(

joaquin var bara med babylite, men han var babyfin <3

måste sova nu. körlektion imorgon.
godnatt.

P.S. se hotel rwanda. D.S

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback